Gå til innhold

Slette venner på facebook?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere det?

 

Er på et vis litt fristet til å slette noen av de jeg ikke snakker med i det hele tatt... er ikke den som oppdaterer mest, men synes egentlig ikke så mye om at de jeg ikke kjenner så godt skal få med seg facebookmaterialet mitt. Men samtidig igjen så gjør det jo ikke så mye, er svært lite jeg legger ut... men jeg vet ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar en gjennomgang innimellom og sletter "venner" jeg ikke lengre har kontakt med, folk jeg rett og slett ikke liker lengre, de som stadig er frekk, ufin og idiotisk i sine oppdateringer osv. Sletter folk stadig vekk.

Skrevet

Jeg legger ikke ut noe som jeg bryr meg om at de jeg ikke har noe særlig med kan lese. De som er veldig flittige til å oppdater setter jeg på skjul, så slipper de å spamme hele fb ;) Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg skrevet på status at du rydder opp i vennelista di, og kommer til å slette de som ikke er i nær relasjon. Syns det er en grei måte å gjøre det på, så slipper folk å lure på om de har fornærmet deg på noen måte ;)

Skrevet

Sletter folk med jevne mellomrom:) Folk som har lagt meg til som ikke engang gidder å hilse på meg om jeg møter dem , sletter jeg. Gidder ikke at de skal få "ta del i mitt" liv om vi ikke engang er på hils:)

Skrevet

Jeg legger ikke ut noe som jeg bryr meg om at de jeg ikke har noe særlig med kan lese. De som er veldig flittige til å oppdater setter jeg på skjul, så slipper de å spamme hele fb ;) Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg skrevet på status at du rydder opp i vennelista di, og kommer til å slette de som ikke er i nær relasjon. Syns det er en grei måte å gjøre det på, så slipper folk å lure på om de har fornærmet deg på noen måte ;)

 

Men ser de om jeg sletter dem da? De får vel ikke beskjed om det? Annet enn at de ikke kan finne meg i vennelista lenger, og om de skulle skrive inn mitt navn for å gå inn på min profil vil de se den er lukket for dem, og få mulighet for å spørre om å bli venn...?

 

Kunne godt ha gjort dette med å legge på statusen om at jeg rydder opp, det var et godt forslag, men vil liksom ikke legge fokus på det heller om du skjønner, og ikke sikkert de riktige personene ser det, eller kanskje det da blr mange som går inn for å sjekke om de er sletta eller ikke...

Skrevet

Jeg har sletta mange jeg. Har ikke behov for å ha flere hundre "venner" som jeg ikke ellers har noe med å gjøre.

 

De som ikke hilser når jeg ser dem ute ryker kjapt.. Og de som absolutt må legge meg til som venn, men som bare gjør det for å øke vennetallet sitt eller noe (i hvert fall tolker jeg det sånn ettersom de aldri skriver til meg eller kommenterer på noe jeg legger ut av tekst eller bilder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...