Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Vi har hatt barndåp og tenker nå på om vi skal lage takkekort selv eller om vi skal bestille på en fotobutikk. Hva er mest vanlig og hvordan gjør dere det? Dere som lager takkekort selv, må man ha en spesiell fotoprogram for å gjøre det?
Himmel og hav Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Vi har brukt kortshop.no til takkekort. De er litt dyrere enn fotobutikker, men for meg som ikke har tålmodighet til å klippe og lime fine kort selv, så er de gull verd. Kjempeservice og de er kommer med gode forslag om du ber om det.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Har bare laget takkekort i fotobutikk (på nett).
Gjest Siklerotte Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 No way Jose. Kunne til nøds lagd tre takkekort for hånd, og det hadde kanskje blitt litt lite. Kortmakere er tingen.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Nei, vi takker pent for gaver når vi får dem, men sender ikke ut takkekort. Den eneste gangen vi har gjort det var etter bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Vi har brukt litt forskjellig bl.a kortshop som jeg var veldig fornøyd med. Men fikk da litt sure miner at det ikke var foto på fotopapir.... ja folk kan henge seg opp i mye rart. Vistaprint har vi også brukt. men prøv å hold dere under 200 pga toll da det blir sendt fra Nederland.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Nei, vi takker pent for gaver når vi får dem, men sender ikke ut takkekort. Den eneste gangen vi har gjort det var etter bryllupet. Vi takker også pent for gaver, men sender takkekort allikevel. Det er liksom god skikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå