Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Fornøyd? Pluss med vogna? Og minus med vogna?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Fornøyd? Pluss med vogna? Og minus med vogna? DYTT
Aprilripsen Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har kjøpt den ja. Venter nr 2 nå i april og blir 18 mnd mellom de to. Tidligere var det et minus at det ikke var lufthjul på vogna, men på 2010 modellen begynte de med det. Har sjekket opp litt hva folk syns om den før jeg selv kjøpte, og har igrunnen ikke hørt noe særlig negativt om den. De plussene jeg har hørt er at den er god å kjøre, med svingbare hjul forran (som kan låses). Stor oppbevaringsplass til f.eks bæreposer under setene. Delt kalesje. Kan slåes sammen med evt hardbag på. Husker ikke flere nå, men jeg kan ihvertfall si at jeg er veldig fornøyd med det jeg har sett og gleder meg til å ta den i bruk
3 er nok! Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Vi har den og jeg er sånn passe fornøyd. Jeg har de samme plussene som hun over her. Minuset er at vogna knirker (jeg kjenner mange som har vogna, og alle sier den knirker), og den kan virke litt "slarkete". Dypbagen er også veldig liten/smal og kan ikke brukes så lenge, hvertfall ikke til en vinterbaby som trenger vognpose. Sittedelen er stor og god, men liggestillingen justeres med stropper og er derfor tungvind bortsett fra nør du skal ha den fra sittende til liggende. Finjustering er vanskelig. Selene er harde, men det tror jeg bare er i begynnelsen. man når ikke frem til kurven som er under dypbagen bortsett fra å åpne den med glidelås, så det er egentlig ikke noe problem likevel. Kurvene er forresten ellers veldig store og fine. Bremsen er veldig god. Til mitt bruk er jeg likevel fornøyd nok da jeg ikke bruker vogna så veldig mye, og når jeg bruker den er det stort sett på korte turer. Det viktigste for meg da jeg skulle ha søskenvogn var fire låsbare hjul og separate kalesjer, og det har denne vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå