Gå til innhold

Alenemor og egen sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere dette?? Er alenemor til en 3 åring og fikk en kraftig influensa igår.. ! Feber, svetter og fryser om en annen, tette øreganger, vondt langt nedi brystkassa. Lurer nesten på å ringe mine foreldre å spørre om vi får komme hjem slik at jeg får avlastning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da innrømmer du at du ikke er superwoman og ber om hjelp...

Er veldig mye alene med mine barn og har etter noen år funnet ut at jeg ikke fungerer som mamma når jeg har influensa eller kraftig magevirus. Da stiller heldigvis familien opp å får i barna skikkelig mat, hjelper med å få dem avgårde på skole og barnehage. Da blir jeg fortere frisk slik at jeg kan ta meg av mine egne barn..

Skrevet

da innrømmer du at du ikke er superwoman og ber om hjelp...

Er veldig mye alene med mine barn og har etter noen år funnet ut at jeg ikke fungerer som mamma når jeg har influensa eller kraftig magevirus. Da stiller heldigvis familien opp å får i barna skikkelig mat, hjelper med å få dem avgårde på skole og barnehage. Da blir jeg fortere frisk slik at jeg kan ta meg av mine egne barn..

Nå har ikke vi familie i samme by faktisk. Men har vinterferie hele neste uke, og lurte på om vi skulle dra hjem til mine foreldre ( de bor fire timer unna) helt til jeg blir frisk. - HI -

Skrevet

Jeg får hjelp av mamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...