Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Til mor og ett barn? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=33460512 Det beste jeg har råd til... Ligger i nærheten av barnehagen. Kjipt å flytte fra hus til en så liten leilighet, men sånn kan det gå når det er samlivsbrudd. Tenker evt å ha sovesofa i stua.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Huff, det er trist at det er slik prisene er. Her kjøpte jeg meg et hus til den prisen, med 2,5 mål tomt. Fikk ikke opp bilder på leiligheta di, så det var umulig å se den.
LoveDove Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Fikk heller ikke opp bilder... Jeg bodde store deler av oppveksten med mamma i toroms leilighet, og det gikk fint det. Vi hadde ikke sovesofa i stua, men en helt vanlig rammemadrass med ben, altså en seng. Det er mulig å kjøpe/sy formtrekk som kan dras over den, legg til et par stoooore runde pølseputer og masse pynteputer om dagen, og ha en skuff med sengetøy under senga eller lignende. Mye mer behagelig enn sovesofa å sove på og dessuten en ufattelig deilig sofa. I en alder av 24 og med samboer har jeg fortsatt sånn sofa i stua, fordi det er enormt behagelig, dessuten er det en snasen ekstraseng til overnattingsgjester. Hvis du har garderoben din på barnerommet blir stua en stue. Jeg levde sånn godt over halve livet fram til jeg flyttet hjemmefra. Det ble litt kjedelig da jeg fikk min første kjæreste og mamma kom løpende inn på rommet mitt for å hente klær tidlig om morgenen, men ellers fungerte det strålende.
mamma_til_gutt Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Kjempefin! Eneste kjipe er vel de fine limegrønne dørene på kjøkkenet. Men det er superbillig å skifte på IKEA om dørene passer skrogene. Ellers ser set jo veldig bra ut! God start
FrkKværner Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 så veldig bra ut dette:) Dyrt 00:34? dette er jo ikke dyrt det, så sant man ikke skal bosette seg helt i ødemarka. Man får ikke noe så billig om man ikke skal bosette seg milevis fra sentrum:) god start dette her hi:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Om man er fra PC må man trykke på "se på web versjonen" for å få sett bildene. Synes denne så koselig ut jeg Likte du planløsningen selv/ utnytting av plassen? Det er jo ganske viktig at man er fornøyd med, for akkurat det er vanskelig å gjøre noe med. Grønnfargen på skap/skuffer på kjøkkenet kan jo males hvitt f.eks., og du kan bytte til noen stilige håndtak, så blir det straks litt mer moderne om du vil det. Ellers ser det jo på bildene ut som den er i grei stand uten at man egentlig trenger å gjøre noe? Man må jo se sine økonomiske begrensninger i en dyr by å bo i, og kan ikke ha råd til "alt" når man er aleineforsørger. Det er uansett en start og en fot innefor boligmarkedet. Er jo viktig å ikke bo ihjel seg.
LoveDove Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Nå søkte jeg opp leiligheten på finn for å ikke få mobilutgave. Jeg syns den var veldig koselig jeg. Flott med stor fin balkong og dessuten lekeplass! Også fint med garderobeplass i gangen. Kjøkkenet ville jeg ikke bekymret meg for. Hvis du ikke liker fargen, så kan skapdører bare males. Da vi flyttet inn i vår leilighet var det kjipt og trøtt kjøkken med stygge fliser over benken. Vi malte skapene lysegrå, fjernet flisene og malte veggen mellom benk og overskap i en mørk grålilla. Plutselig var det et helt nytt kjøkken. Jeg er som sagt oppvokst med mamma i toroms, så jeg har bøttevis med kreative løsninger på lager hvis du trenger det.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Fin og lys hvertfall, litt lite kjøkken.. Men du har jo alt du trenger Badet var kanskje ikke så fint, men er ikke så lett å få riktig inntrykk på bilder heller. Hvor gammelt er barnet da? Var jo rimelig hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Så veldig greit ut synes jeg. Om ungen ikke er så stor ville jeg sovet på samme rom også jeg, de trenger da ikke sove alene før de nærmer seg tenårene...
Gjest mphs Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 Jeg syns den var veldig fin Løp og kjøp. Lykke til
#Ariadne# Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 Veldig fin! Lykke til med boligkjøp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå