Gå til innhold

Er dette å gå litt for langt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...

Ganske personlig dette ja, og med tanke om at jenta skriver om en opplevelse som er veldig tabu-belagt, saa kan jeg tenke meg at hun kan faa ubehagelige tilbakemeldinger, om noen i hennes naermeste omgangskrets skulle lese innlegget.

Er jo opp til hver enkelt hva en velger aa prisgi av sitt eget privatliv, men hadde jeg kjent denne jenta personlig (hun er jo saa ung i tillegg), saa ville jeg nok raadet henne til aa snakke ut om denne historien litt mer i det private. Det var sikkert en vond opplevelse som bör bearbeides, men ville nok ikke skrevet saa usjenert om det, hadde det vaert meg.

Skrevet

Nei, det er ikke å gå for langt.

en blogg er en dagbok.

og om jenta trenger å få skrevet det ned og i tillegg få trøstende tilbakemeldinger på det så er jo bloggen fin.

Jeg ser at hun har kun fått fine tilbakemeldinger på dette.

og hun skriver jo også at mange kommer til å hate henne for det innlegget,

så hun er jo klar over at det kan komme negative komentarer også.

Skrevet

Jeg tror hun kommer med en del halvsannheter og løgn, kanskje for å skape oppmerksomhet, eller reaksjoner..

Skrevet

Uff,- virker jo ikke så smart da... Er jo gravid igjen allerede.

Skrevet

Passpå hva dere skriver her inne da,

jeg vet hvem jenta er og hun er her inne på bim å kan lese det dere skriver.

Og jeg vet at det ikke er løgn det som står i bloggen, jeg var nemlig den vennina som var med henne.

så jeg sier det igjenn, pass på hva dere sier.

Skrevet

Jeg synes det er bra noen tør å bryte tabuer. Og hun anbefaler ingen å verken ta abort eller bli gravid så ung. Som sagt over her, en blogg er en dagbok og om man velger å lese den vet man at man trer inn i en annens private sfære.

Gjest Miryks
Skrevet

Nå er jeg forferdelig slem, men i dette tilfelle var abort riktig. Hun virker overhodet ikke moden for ansvaret to barn medfører. Egentlig ikke moden for rollen som mor, men det er for sent uansett.

Kanskje bra at hun leser dette, du Anonyme som var med henne?

Skrevet

Hvordan kan du si at denne jenta ikke er moden? Hun er ei sterk jente og en god mor, bedre en mange andre jeg kjenner enda de er eldre.

Du kan ikke si sånt om noen du ikke kjenner. Les bloggen hennes fra hennes første svangerskap og utover og du vil få en annen mening, hun elsker virkelig dattra si og hun bor alene med barnet og snart et barn til, hun er flink. Så du vet ikke hva du snakker om.

Gjest Miryks
Skrevet

Utifra måten hun skriver og formulerer seg på synes ikke jeg hun virker veldig moden.

Jeg kjenner mange unge mødre som elsker barna sine, det gjør en ikke moden av den grunn. å elske barnet sitt er ikke likestilt med å være egnet som mor.

Skrevet

Jeg er fortsatt den som var med henne og tok abort.

Jenta der har offret ALT for jenta si med GLEDE.

Hun var høygravid, stevde seg igjennom skoledagene og besto eksamen med høyeste karakter som nybakt mor!

Hun har flyttet vekk fra familie og venner fordi hun måtte ha en plass og bo med jenta si.

Hun er kjempe flink med ungen sin og ungen hennes smiler og er fornøyd, hun gjør en god jobb.

Ikke kom her å si at hun ikke er moden, hun virker mere moden en deg som sitter og rakker ned på en person som er sterk og flink med barnet sitt,

og jeg tror og VET hun kommer til å bli verdens beste 2 småbarns mor.

Gjest Miryks
Skrevet

Hun var gravid i oktober, og tok abort. Hun er alenemamma og gravid igjen?

Det er så langt fra moden i mine øyne som det er mulig å bli.

Det kan godt være at hun er flink med ungen, men det faktum at hun tok abort for bare noen mnd siden og igjen er gravid, fremdeles singel, gjør at jeg ikke føler med henne på noen som helst måte.

Skrevet

Du burde lese litt i bloggen hennes som sakt, jenta ble gravid på p sprøyten hun.

Er det noen som er umoden her så er det du

Skrevet

Nææh, heisann.. sitter dere å skriver om bloggen min, er ikke første gangen den blir nevnt på BIM.

Bare for å forsvare meg selv så vil jeg ikke si at jeg er umoden,

det som hendte der var forferdelig for meg, jeg var deprimert og alene. Abort var den siste utveien, vanskelig var det, og jeg angrer.

Og nå er jeg gravid igjenn, på P SPRøYTA med SAMME barnefar som Stella har.

Jeg klarer å oppdra henne kjempe bra, hun har alt hun trenger, tak over hodet, omsorg og kjærlighet,jeg har en stabil inntekt,

Hun er ei glad og fornøyd jente er hun,og hun har det uten tvil kjempe bra!

Jeg har fullført utdanninga mi høygravid og somnybakt mor, for hennes skyld! Jeger utdannet barne og ungdomsarbeider.

Jeg står for det jeg har gjort og holder fast på mine ambisjoner her i livet.

Jeg er kanskje ung, men det gjør meg ikke umoden.

Hva er det som gjør at du sier at jeg er umoden?

Jeg synes det er DU som er umoden her, du har fordommer og ser ned på andre, du må ikke tro at du er et mye bedre menneske en meg eller noen andre her inne.

Takk for meg.

Skrevet

Nei, det er bra noen skriver om noe som er så "tabu" for det hender jo, HVER eneste dag, FLERE ganger om dagen .

Skrevet

Nææh, heisann.. sitter dere å skriver om bloggen min, er ikke første gangen den blir nevnt på BIM.

Bare for å forsvare meg selv så vil jeg ikke si at jeg er umoden,

det som hendte der var forferdelig for meg, jeg var deprimert og alene. Abort var den siste utveien, vanskelig var det, og jeg angrer.

Og nå er jeg gravid igjenn, på P SPRøYTA med SAMME barnefar som Stella har.

Jeg klarer å oppdra henne kjempe bra, hun har alt hun trenger, tak over hodet, omsorg og kjærlighet,jeg har en stabil inntekt,

Hun er ei glad og fornøyd jente er hun,og hun har det uten tvil kjempe bra!

Jeg har fullført utdanninga mi høygravid og somnybakt mor, for hennes skyld! Jeger utdannet barne og ungdomsarbeider.

Jeg står for det jeg har gjort og holder fast på mine ambisjoner her i livet.

Jeg er kanskje ung, men det gjør meg ikke umoden.

Hva er det som gjør at du sier at jeg er umoden?

Jeg synes det er DU som er umoden her, du har fordommer og ser ned på andre, du må ikke tro at du er et mye bedre menneske en meg eller noen andre her inne.

Takk for meg.

Syns ikke du virker på noen måter umoden! Du tok ett valg der og da, og det er ditt valg og ingen andre sitt! Kjempesynd at sykehuset regnet feil og skjønner ikke at der er mulig!?

Og dere som driver og leser bloggen og henger den ut - HVA ER POENGET MED DET?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...