clarice_starling Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hei Jeg ser at de ikke anbefaler folk som ammer å være med. Det skrev de også i en mail, der jeg spurte dem. Men synes jeg fikk svar fra noen her som hadde vært medlem mens de ammet. Jeg ønsker og Må gå ned i vekt. Og det vil jeg gjøre på en fornuftig måte... Situasjon: Før graviditet: 85kg Ved fødsel: 102kg (!!!!!!!) Nå: 95kg.. (var nede i 93) Jeg er blant dem som legger veldig fort på meg, og som IKKE bare mister all vekten mens jeg ammer.. som noen gjør. Jeg skal ikke sulte meg ned, men ønsker å vite hva jeg putter i munnen, og hvor mye jeg skal ha. Vil også ha litt forslag til god mat, og oppskrifter... Har noen her inne erfaring med vektklubb mens dere ammer?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Hei Jeg er, og har tenkt å fortsette å være medlem i vektklubben når jeg skal begynne å amme igjen. Jeg er nå gravid 26+3. Jeg bruker vektklubben nå mest pga dagbok og forumet, men har tidligere notert inn alt jeg har spist og levd "skikkelig i vk-ånd". Dette skal jeg også begynne igjen med, men etter amming. Under amming har jeg tenkt å bruke dagbok og forum, og eventluelt leve etter vk-slankeanbefalinger, men¨å plusse på ca 500-1000 kcal. Har lest at man trenger ca 500kcal ekstra pr dag om man fullammer. Dessuten så merker man om man spiser for lite. Da mister man melken. Masse lykke til, og tenk ikke så mye at du skal slanke deg mens du ammer, men tenk på å spise sundt, bevege deg og drikke RIKELIG med vann. Da tipper jeg du likevel vil gå sakte men sikkert ned i vekt mens du ammer også. Så kan du heller satse på fullt etter endt amming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå