Gå til innhold

Hvor mye koster det og gå til fysioterapeut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bekkenlåsning eller løsning, og nå holder jeg på og bli gal, og må få gjort noe med dette smerte helvette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bekkenlåsning eller løsning, og nå holder jeg på og bli gal, og må få gjort noe med dette smerte helvette.

ca 400 kr. jeg har gått til fysio og kiropraktor i 3 år nå og er minst en gang i uken. ofte to ganger i uken. men blir ikke god... bedre, men ikke god..

men hvis det er bekkenet, låsning eller uansett, ville jeg anbefalt å gå til kiropraktor FøRST.. og helelr høre med kiro om fysio kan være aktuelt å fortsette med.. eller gjøre begge deler...

Skrevet

Hvis du er gravid og har bekkenløsning med gangsperre, så er det gratis hos fysioterapeut og manuellterapeut. Jeg var hos manuellterapeut og da trenger man ikke engang henvisning fra lege for at det skal være gratis.

Skrevet

Hvis du er gravid og har problemer med å gå, så er det gratis. Hvis ikke så varierer det utifra om fysioterapeuten din har driftstilskudd eller ikke og hvilken behandling som blir gitt. Ville også tatt kontakt med kiropraktor først. Hilsen fysioterapeut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...