Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Ikke vet at jeg var inne på fødeavdelingen med smerter i går med, at jeg var mistenkt forsvangerskapsforgiftning. Er i uke 25. Ingen av de vet at jeg har hatt det vond i over en uke pga magen, med migrene. Ingen av de har spurt hva min 6 åring ønsker seg til helga, heller ikke svart om de kommer. Heller ikke spurt om det går bra med min 5 åring som hadde feber i nesten ei uke. Om noen skriver at jeg bør fortelle dem det, Så hjelper det ikke, jeg er 30 år, og i 30 år har jeg prøvd å fortelle hvordan jeg har det. Men ingen hører. Så dette har jeg ikke fortalt. Min far og mor bur 15 min unna.De har ikke kommet på besøk på.. (hold fast) 7 mnd. Var ikke innom i jula engang. Har bedt de på kaffi og middag, men de sier på en frekk måte at jeg er frekk som ikke forstår at de ikke har tid, de er slitne og gammle. (min søster er 36, mamma er 55, pappa er 60) Min søster tenker kun på sine og henes barn problem. (ja, hun har store problem også, men avogtil kan en huske å spør hvordan jeg har det) Er lei av å være psykolgog og den som alltid skal forstå at andre er slitne, stille opp og hjelpe. Vil ingenting med innlegget, bare få det ut av systemet.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 skriv det ned å send til de så kan du jo fortelle litt om hvordan du har det,og at du blir lei deg,når de aldri har tid.lykketil
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Hadde det vært så enkelt. Nei min familie må jeg innse ikke er mye hjelp. -Har heldigvis ei storesøster til som er super.. Og en svigerfamile som er toppers. men sørgelig ja, de kjenner jo verken meg eller barna. Mamma ble sur når jeg ble gravid, for jeg måtte vite at jeg stod aleine og kan ikke forvente barnevakt fordi de er sliten og trøtte når de kommer hjem fra jobb. (de er både friske og unge) men de vart besteforeldre i slutten av 30 årene. Ser at mine foreldre er lei av å være besteforeldre. De har viet all sin tid til noen av mine tantebarn og min ene søster. (som har hatt det tøft) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå