Gå til innhold

Er Amelia blitt et poppisnavn??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare en som heter det - min datter.

Skrevet

Det tror jeg virkelig ikke!!

Skrevet

Jeg kjenner en som heter det, og vet om en til som skal hete det, så kan jo hende det er på vei oppover, men ikke blitt noe poppisnavn enda da iallfall.

 

Men vet jo ikke om det er det om 5 år. Er jo et sånt navn som kan bli poppisnavn iallfall...veldig fint med andre ord :-)

Skrevet

Mitt tantebarn heter det hun er 6 år,men hører fler og fler som skal hete det :/ men er et nydelig navn likevel ;)

Skrevet

Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....?

Skrevet

Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....?

 

 

Amalie er en norsk versjon av navnet Amelia. Du har kanskje ikke hørt om Amelia Earhart?

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg vurderte det på mitt barn, men hørte så mange som plutselig het det eller skulle hete det så jeg droppet det..

Skrevet

Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....?

 

 

Amalie er en norsk versjon av navnet Amelia. Du har kanskje ikke hørt om Amelia Earhart?

 

Øøøh... Ammetåka?

 

:)

 

Skrevet

Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....?

 

 

Amalie er en norsk versjon av navnet Amelia. Du har kanskje ikke hørt om Amelia Earhart?

 

øøøh... Ammetåka?

 

:)

 

Hva da ammetåka. Hun la det frem som at Amalie var et mer vanlig navn enn Amelia. Jeg påpekte at det ikke stemmer andre steder enn i Norge.

Skrevet

Kjenner ei Amelia. Tror nok ikke det blir et poppisnavn. Det er for øvrig et vakkert navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...