Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Vet bare en som heter det - min datter.
Rose04 Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kjenner en som heter det, og vet om en til som skal hete det, så kan jo hende det er på vei oppover, men ikke blitt noe poppisnavn enda da iallfall. Men vet jo ikke om det er det om 5 år. Er jo et sånt navn som kan bli poppisnavn iallfall...veldig fint med andre ord :-)
karen83 Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Mitt tantebarn heter det hun er 6 år,men hører fler og fler som skal hete det :/ men er et nydelig navn likevel
Light of my life Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....? Amalie er en norsk versjon av navnet Amelia. Du har kanskje ikke hørt om Amelia Earhart?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vurderte det på mitt barn, men hørte så mange som plutselig het det eller skulle hete det så jeg droppet det..
Light of my life Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....? Amalie er en norsk versjon av navnet Amelia. Du har kanskje ikke hørt om Amelia Earhart? Øøøh... Ammetåka?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kjenner ingen som heter det. Høres litt ut som en feilstavning av Amalie....? Amalie er en norsk versjon av navnet Amelia. Du har kanskje ikke hørt om Amelia Earhart? øøøh... Ammetåka? Hva da ammetåka. Hun la det frem som at Amalie var et mer vanlig navn enn Amelia. Jeg påpekte at det ikke stemmer andre steder enn i Norge.
Mrs Smith Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Kjenner ei Amelia. Tror nok ikke det blir et poppisnavn. Det er for øvrig et vakkert navn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå