MinTurSn@rt? Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Heihei damer ;-) fant ingen annen plass å skrive dette på. Jeg er ei jente på 22 år. Jeg har så lyst på barn nå!! Vet ikke hvordan jeg skal gå fram til min kjære med dette. Jeg kunne tenkt meg å starte prøvinga april-mai-juni.... Hvordan spørre samboer om dette?? Redd jeg skal bli skuffet :-\ vi har snakket om barn tett å ofte å jeg har kanskje gnidd der litt for mye inn:-P men har ikke nevnt noe 4-5 mnd nå. Jeg er fortsatt ung. men føler dette er rett for meg nå. Vi begge er ferdigutdannet, fast jobb. vi har et stort hus og 2 biler. god økonomi ;-) Trenger råd av dere damer. hvordan sa dere det til mannen? Mannen har tidligere sakt at han ønsker barn; men ikke helt nå... blir en mann noen gang helt klar for barn?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Ja, de blir faktisk klare Jeg ventet en stund på min mann. Og jeg er så glad idag for at jeg ventet til at han ønsket selv å få barn. I perioden mens jeg "ventet på han" hørte jeg om flere her inne som lurte mannen sin.. Hmm.. nå sporet jeg litt av. Tilbake til det du spør om. Jeg tror jeg ville spurt han når han synes det passer med barn, hva han evt. synes må være på plass før man får barn ol. Helt sånn rolig samtale av filosofisk art, uten at det er noen forpliktelser. Jeg tror ikke det hjelper å pushe.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Ja en mann blir også klar for barn. Det letteste er bare å spørre han om han vil ha baby nå eller når han tror han vil ha det. Han syns kanskje det er litt tidlig nå siden dere bare er noen og tjue, men hvem vet. Hvor lenge har dere vært sammen?
LuksusLiv Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Ja, en mann blir klar for å få barn han og, akkurat som oss kvinner. Men det er ikke sikkert at du klarer å få han klar enda, og det må du nesten bare respektere. Slapp av, du har enda mange år igjen å få barn på. Lev livet, reis, opplev verden, kos deg med kjæresten din. Men hvordan du skal spørre, det er vel bare å spørre han rett ut det, så får du takle det om det blir nei. Du vet jo ikke helt sikkert før du har spurt.
anonym91 Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 her var mannen mest ivrig hehe vis du er i ett godt nokk forhold til og få barn regner eg meg at du kan snakke med mannen din om det rett ut ?
MinTurSn@rt? Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2012 Takk for svar ;-) vi har vært samboere i 4 år. Ja. jeg kommer selvsakt til å vente til han er klar også ;-) kommer til å vente til han også har lyst på. Jo. Vi snakker om alt. men tema barn er litt vanskelig å snakke om. han sa ikke så mye sist værtfall. annet en at han vill vente :-P Vill ikke få det til å høres som mas. derfor jeg lurer ;-) Har vært litt greit å fått en liten peke pinn på evt. når han er klar. i år? Neste år eller hva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå