Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Noen som kan tipse meg om noen? Er voldsomt stiv i nakken, etterfulgt av en fæl hodepine! Er en smule stresset for tiden og må prøve noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Legg deg i en behagelig stilling på sengen. Helst på ryggen og bygg opp med puter under knærne hvis det trengs. Lukk øynene og tell baklengs fra 100. Et tall på hvert pust, la pusten flyte rolig. Du kommer til å komme ut av det mange ganger, men bare start der du tror at du var. Når du har kommet til 0, sier du til deg selv inni deg at kroppen er slapp, varm og tung. Gjenta mange ganger. Når du begynner å slippe spenningene kan du kjenne en kribling i kroppen og faktisk kjenne at den blir varmere. Ganske kult egentlig;) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Anbefaler naprapat, blir helt kvitt min nakkehodepine etter en runde der. Bare synd den alltid kommer igjen etter en stund, men om jeg tar en vedlikeholdsbehandling ca hver tredje måned blir det aldri så ille som det kunne være før jeg begynte hos naprapaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå