b_a_b_y_ Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Har tidligere hatt innlegg her inne om at jeg er uplanlagt gravid med tredjemann og en samboer som ville for alt i verden ville at jeg skulle ta abort og vi hadde en del tunge stunder med uenigheter. Jeg falt på å ikke ta abort noe jeg ikke kunne ha kommet meg gjennom på en bra måte. Her hjemme har graviditeten vært et ikketema og ting er på en måte anspent mellom oss. Har vært forberedt på at det kan ta mange mnd før han klarer å venne seg på tanken. Er nå ca 13 uker på vei og nå har ting blitt veldig anderledes. Han er nok ikke overlykkelig over å skal bli trebarnspappa, men nå SNAKKER vi faktisk om det uten å krangle. Vi diskuterer permisjon, biler, bilstoler, ferier ol. Og det er allerede fortalt til de nærmeste. Han forholder seg til det nå og det føles sååå herlig!! Endelig kanjeg VæRE gravid uten å gå med dette ubehaget! Håper vi klarer å takle alle utfordringer som kommer på en like grei måte. Det så mørkt ut en stund, men nå er jeg faktisk stolt over samboeren min ))) Så godt å dele dette positive også!
anonym91 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 godt med støtte fra samboer:) alt blir lettere da lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå