Gå til innhold

Trist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig gikk det opp for meg at en av mine ungdomsforelskelser, og beste venner fra tenåra er død... :( Det er noen år siden han døde, og vi hadde ikke hatt kontakt på et par år før det skjedde. Men nå la noen ut "sangen vår" på facebook. Den sangen danset vi til en gang. Husker hjertet banket og slo, og jeg innså plutselig at jeg var forelska (vi hadde kjent hverandre et par år). Men jeg tenkte at han var uansett ikke interessert i meg. Vi hadde jo tross alt vært venner lenge. Noen dager senere fikk jeg en CD av han, der han hadde brent denne sangen. Hadde også skrevet et kort, og var ganske så blyg da han overleverte meg det. Tenk at jeg hadde glemt alt dette, og at EN sang skulle vekke alle disse minnene. ååå... Vi var 16 år den gangen. Det er lenge siden. Trist at livet hans tok den vendigen det gjorde. Trist at vi mistet kontakten den gang vi gjorde. Han var en veldig god venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre:( Ja det er trist når man for en slik beskjed..støkker i en da!

Kondolerer.

Skrevet

Lurer på så mye... hvordan hadde han det de siste årene, hva som skjedde...

Skrevet

Takk. Ja, det er trist å vite at han er død. Selv om jeg vet at jeg og han ikke ville hatt kontakt nå i dag. Trist og tenke på at minnene om han, delte jeg bare med han. Så det er ikke noen å dele det med.

Måtte finne fram ei eske med bilder fra ungdomsåra. Der var han ja - så koselig å se.

Den glade og snille gutten, med hele livet foran seg... :/

Trist... :/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...