Gå til innhold

Mistet baby i gulvet :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag da jeg var på kafe med en veninne av meg, var jeg vitne til at en baby falt i gulvet :o var en jente på en 7-8 år som for å bar på denne babyen, og plutselig rørte babyen på seg og den stakkars jenta mista babyen i gulvet :o

Sitter her omtrent gråtkvalt, og er skjeleglad for at det ikke var min prinsesse!

Har en jente på 9 år, og hun får enda ikke gå med minstepia på 4 mnd her. Er alt for hysterisk.

Hvor gamle var barna deres, da dem fikk bære på søskenene for første gang?

Grøss!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet (endret)

Eldstemann her fikk bære lillebror da han var 7 år og lillebror nyfødt..

Endret av Tutt1-2-3!
Skrevet

Idag da jeg var på kafe med en veninne av meg, var jeg vitne til at en baby falt i gulvet ohmy.png var en jente på en 7-8 år som for å bar på denne babyen, og plutselig rørte babyen på seg og den stakkars jenta mista babyen i gulvet ohmy.png

Sitter her omtrent gråtkvalt, og er skjeleglad for at det ikke var min prinsesse!

Har en jente på 9 år, og hun får enda ikke gå med minstepia på 4 mnd her. Er alt for hysterisk.

Hvor gamle var barna deres, da dem fikk bære på søskenene for første gang?

Grøss!

Dattera vår på åtte bærer han på to-tre, men hun gikk ikke med ham da han var baby - kommer liksom med tiden når de blir større sammen. Hun fikk sitte og holde og slike ting.

Skrevet

eg blei sur og gav besjed til søskenbarne mitt på 10 år når jenta mi var baby at ho kunn fekk ha ho på fange i sofan ol ikkje gå me ho.. mulig eg er hysterisk :P men lille skatten min skal ikkje ramle i golvet pga andre ikkje klarer og bære ho

Skrevet

Både største på 9 og mellomste på 2 får også selvfølgelig holde på fanget, men jeg lar dem ikke gå med henne. Og etter det jeg så idag, blir det nok også en stund til. Jeg mener såklart det er viktig at de får bli kjent med hverandre og ha kroppskontakt, men er hønemor og hysterisk...

HI

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Da jeg var 11-12 år og venninnene til mamma fortsatt reproduserte seg fikk jeg lov å bære de når de ble litt større.

Syns ikke du er hysterisk, det er så mye som kan skje, spedbarn og nyfødte er sterkere enn man tenker de er innimellom, og tenk så forferdelig for barnet som bærer babyen om den skulle få vridd seg ut av armene...

Skrevet

mannen min har barn fra før, og jenta på 8 har sååå lyst å gå rundt med barnet i armene, for d gav faren henne lov til en gang. Jeg nekter. Helt uaktuelt at hun skal gå rundt med barnet når det er så lite, hun får sitte i sofaen :P Det hadde blitt så forferdelig for både meg, henne og babyen om uhellet skulle være ute og babyen ramlet ut av hendene :/

Skrevet

Min gutt på 9 år får ikke bære rundt på baby.

Er gjerne litt hysterisk men...

En i familien har 2 barn. En på 6 år og en baby. 6-åringen hørte babyen skrek og løftet baby opp fra sengen. Hun så mor var opptatt og ville være snill og hjelpe moren. Hun bar han inn til moren. Jenta snublet og baby fløy ut av armene på henne. Baby ble alvorlig hjerneskadet etter fallet...

Skrevet

Mine stebarn (9 og 13) har frem til babyen var ca 6 mnd bare fått lov til å holde han på fanget i sofaen med en voksen tilstede. Nå får største gutten lov til å løfte han ut av lekegrinda for å leke med han på gulvet. Babyen vår er halvt mark (tror jeg;-)) for han vrir og vender på seg nesten hele tiden, og jeg er redd babyen skal vri seg ut av armene på brødrene sine. Nå har vi ny regel på at brødrene ikke får ha babyen på gulvet uten en voksen tilstede fordi babyen er så aktiv og skal reise seg hele tiden og klatrer opp i blomsterpotter ol og de klarer ikke alltid vurdere hva som er trygt og ikke. Jeg er super redd for at babyen skal falle og slå hodet sitt eller de nye fine tennene!

Skrevet

Tuller du..får ikke 13 åringen lov å bære og leke uten voksne? ???

Skrevet

Kjenne ei jente som ble storesøster når hun var 11 eller 12 år. Hun satt i sofaen med baby i fanget. Så ringte telefonen til hun på 11/12. Og hun reiser seg opp for å hente telefonen, så baby faller på gulvet.

Det er jo ikke slik at hun ikke skulla fått lov å ha henne i fanget, men bare hvor korttenkt barn er.

Skrevet

En 13 åring som ikke får lov å til å leke alene og bære bayen? da jeg var 13 var jeg trillepike for halve nabolaget.

Nå er minste her 1,5år, de store er 10 og 12. Da han ble født fikk 10åringen ikke lov å bære men han på 12 fikk lov, men ikke i trapper. Nå får 10åringen lov å bære, men ikke i trapper, men han på 12 kan bære overalt. Ingen av de får lov å slenge ungen rundt i vill lek. Begge får være alene med minste om vi er i ett av naboromma, men ho på 10 får ikke være oppe på loftstua alene med han.

12åringen har og vært barnevakt en gang på 15-20minutter mens jeg var en rask tur på butikken og mini sov.

Skrevet

Da jeg var 9 år var jeg alene hjemme alene med min lillebror på 4 mnd i flere timer:) Måtte både bære, mat og sikfte bleie...Hadde jeg hat en 9 åring i dag tror jeg ikke h*n har fått lov til noe av dette altså :)

Skrevet

Vi er vel litt mer hysteriske enn våre foreldre var.. :P Med god grunn også, kansje? :)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Blir jammen satt ut her.... Var selv trillepike fra jeg var 9 år til en baby som da var 6 uker.

Gjorde da alt med henne, skifte bleier, matet m.m. Virker som alle er hysteriske i dag. Husker selv når jeg fikk min "siste" for 12 år siden.

Jeg lå på rommet for å hvile, og ungen skrek for full hals nede i 1.etj. Broren på 6 syntes synd på han og bar han opp til meg. Fikk en støkk da, men jammen har har de overlevd alle tre gutta mine.

P.s Håper de gidder å være like flinke nå som mini kommer om 2 uker :D

Skrevet

Jeg ble storesøster når jeg var 10, og jeg bar ofte på denne lille. Hun hadde kolikk og måtte bæres 24/7. Jeg var også hjemme alene med henne når mamma og pappa dro på butikken. Jeg tenker man må se an barna jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...