Gå til innhold

uke 24 og i 100% sykepleierjobb. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at det er vanskelig å henge med på jobb. Blir så sliten og får masse kynnere. Spesielt når det er travelt på jobb, noe det ofte er. Går ikke an å sette seg ned i 5 min. når pasientene trenger hjelp liksom... Jeg synes det er vanskelig å sette grenser for meg selv og ender opp med å gjøre løft, rushe senger og påta meg litt for mye. Straffen kommer når vakta er over og jeg ikke har energi til noe og bare må ligge pga. kynnere. Synes også det er verre med akuttsituasjoner nå. Jeg blir så mye fortere stressa!

Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal holde ut jobben i nesten 3 mnd. til... Jeg hadde ikke trodd at graviditeten skulle hindre meg i å gjøre jobben min så fort og er ikke interessert i å gå hjemme i 3 mnd...Hva gjør dere andre sykepleiere som jobber på travle sykehusavdelinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det 5 år siden jeg var i den situasjonen, men jeg snakket med overspl og ble overflyttet til dagpost/poliklinikk. Er du i sykehus el kommune? Om du er kommune høre om det er andre muligheter for deg i adm el på en lettere avd. Jeg klarte å jobbe til uke 37 (tror jeg det var).

Skrevet

Jobbet fullt fram til omtrent da, fikk gradert sykemelding og jobbet halvt fram til permisjon. Orket ikke tanken på å gå hjemme i månedsvis uten baby.

Skrevet

Med førstemann så jobbet jeg fullt frem til uke 34, så var det 50% sykmelding pga problemer med ødemer og blodutredelser på beina.

Men nummer 2 jobbet jeg som nattevakt frem til uke 35 så ble jeg sykmeldt 100%

Skrevet

Jobber 50 %, er i uke 19. Blir utrolig sliten og har inget overskudd om jeg jobber full stilling:p

Skrevet

Jeg jobber også som sykepleier. Men har blitt sykmeldt så jeg jobber bare 50 % pga bekkenløsning. Men jeg har blitt flyttet fra post til kontorarbeid. Dette fungerer veldig fint! Spør sjefen din om det er noe annet du kan gjøre, da er det stor sannsynlighet for at du holder ut lenger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...