Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jenta vår fikk det vi mener er vannkopper på søndag, hun er iallefall full i røde prikker. De har ikke begynt å væske noe, og det kommer stadig flere prikker. Hvor lang tid pleier det å ta før de væsker?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Væsker de da? Nå er det noen år siden vi sist hadde det i hus men som jeg husker det ser de først ut som en kvise, deretter som en liten vannblemme og til slutt blir det skorpe på dem. Kan ikke huske at de lakk noe særlig væske.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 nei alle maser sånn om de væsker hele tiden. Men de ser ut som du sier som pittesmå kviser, noen er ikke helt kommet der enda. Er som sagt mest rød prikker all over the place..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Det ligger mange bilder av vannkopper på nettet så du burde vel klare gjenkjenne de? Ser det står at blemmene tømmer seg for væske før det blir skorpe på, men jeg kan ikke huske at det var så mye væsking jeg altså.. http://www.vannkoppe...symptomer.shtml
Serepta Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 På guttene våre væsket de ikke, men de hadde det nok ganske mildt. Da jeg hadde det som liten husker jeg blanke blemmer med væske inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå