Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 sykt så et klipp av en levnede fisk som skal spises også klikket jeg på en annen video av blekksprut i japan.og da kom det opp et klipp av en levende blekksprut på middagstallerken..den lå på en tallerken med salat .Og kjerringa helte soya saus over den.Og da prøvde den å tørke av seg soya sausen .fælt å se. hvor syke mennesker egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Så et program en gang hvordan disse folka fra japan spiste rå babyblekksprut. Tok dem opp med pinne (bittesmå blekksprut) og dyppet det i saus og inn i munnen. Så skikkelig ekkelt ut. Men naturen er slik. Noen må dø for at andre skal leve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå