Gå til innhold

Noen som har klippet gutten med maskin selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de selger hårmaskiner, det lengste er jo 40mm. Det kan ikke bli Så kort? Eller Så ille å gjøre det selv?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det på begge guttene mine helt til de begynte på skolen, nå har 8 åringen bestemt at alle kule skatere har langt hår så hans er snart skulderlangt ;)

Skrevet

Mange ganger og guttungen er bare tre ;) Gjorde det helt til han ble litt over to, da gikk vi til frisøren =) Hender vi gjør det om sommeren..

Det blir jo kort da og ingen skikkelig sveis, men ellers helt greit syns nå jeg =)

Skrevet

Eg gjer det. Eg stiller inn på ulik lengde, slik at det er kort i nakken og over øyrene, og lengre oppå. Synes det vert bra :)

Det fylgde med ein dvd med litt instruksjon til maskina.

Skrevet

Jeg gjør det, noen ganger med saks ( er ikke utdannet frisør) men det blir ikke så aller verst :)

Skrevet

ja har jort d mange ganger. å vertfall no når han plutselig har funnet ut at å klippe seg ikke er noe gøy. å hylere hele tiden. liten vits å gå til frysør da. bruker både å klippe alt likt ganske kort. eller klippe opp me maskin så klippe med saks resten og går over med kam og maskina etterpå. like fint som med frysøren. :) ikke utdannet frysør men selvlært :)

Skrevet

Jeg klipper gutta selv. Bruker maskin i nakken og på sidene, og saks oppå. Blir omtrent likt som hos frisøren.

Gutteklipper er jo ikke så avanserte greier.

Skrevet

Takk for mange svar, jeg må kjøpe meg en maskin da.

Det var lurt å stille den på kortere i nakken, å bruke mer saks oppå.

:) HI

Skrevet

Klipper med saks jeg ;) Men så har jeg en krølltopp så klipper det bare når det blir for langt i nakken og på sidene. Krøllene gjør at ingen ser om det blir skeivt uansett.

Surfestil!

Skrevet

Gutta våre er 7 og 4 år og de har vært hos frisør 1 gang hver.. Ellers er det kun jeg som klipper med maskin (pappan klippes også med maskin) Hender jeg klipper ungene med saks, men det er så greit med maskina at det er i hovedsak den jeg bruker. Blir ikke "pinnekort" heller, men pent =) Klipper de omtrent 4-6 ganger pr år =)

Skrevet

vi gjør det på gutten her.

gjør det også på mannen.

blir helt greit. ingen av dem bryr seg veldig om håret sitt.

fin måte og spare penger på.

jeg klipper håret på jenta på snart 2 år med saks.

jeg har langt hår og klipper meg ikke ofte.

Skrevet

Jeg gjør det. Mann og sønn. Vi jentene, dvs meg og jenta vår går til frisøren.

Det koster svin med frisør, liker ikke bruke penger på det. Dessuten sitter ikke guttungen i ro hos frisøren, har måtte gå halvklippet, men betale fullt noen ganger.

Det er enkelt og greit med maskina og resultatet blir tåelig bra. Bruker kam og maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...