Musemorbr / Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jeg skulle hatt mensen for fire-fem dager siden. Jeg har ikke hatt sex denne måneden. Hva annet kan det være som lager krøll på syklusen? Jeg har kobberspiral, så det er ingen hormonting som kan tulle med det. Jeg ammer fortsatt gutten på 14 måneder tre ganger om dagen og har ikke endret noe der. Alt har vært regelmessig siden 8 uker etter fødselen, så det er veldig rart mensen ikke kommer nå. Vet dere her inne ikke er leger, men tenkte kanskje noen har opplevd lignende.
☆☆☆ Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Kroppen trenger ikke en grunn, det skjer bare av og til..
Musemorbr / Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2012 Mulig, men det har ikke vært en dag uregelmessig på 15 år, så jeg blir jo litt betenkt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 min hadde vært regelmessig i 8 år før det slo krøll på seg, var i orden igjen mnd etter =)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har hatt mensen i 22 år, og den er regelmessig som en klokke. Likevel har jeg opplevd et par ganger på disse årene at den var forsinket, aner ikke hvorfor, og neste måned kom den når den skulle igjen.
Musemorbr / Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2012 Takk dere. Jeg får bare vente til den kommer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå