Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 hei Var hos jordmor i dag, uke 19... Hadde time pga tørste. På urin viste det 3+ på blod, 1+ på protein og spor etter leukocytter. Dette var mye så hun ringte lege og fikk time til meg på torsdag. Noen som har vore borti dette og vet litt om det? Jeg skal også etter planen reise en tur til polen i neste uke, bør jeg avlyse turen? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kan ikke så mye om det, annet enn at jeg hadde mye blod i urinen i forrige svangerskap - og de brukte lang tid på å finne ut hva det var. Det var ikke før jeg trodde jeg skulle føde pga smerter i rygg/sete, det ble mistenkt nyresten. Og nyresten var det. Den var så smertefull, at operasjon til slutt ble vurdert som det sikreste (fikk så mye smerter at jeg gikk over i rier) - fikk stanset det med morfin. Etter operasjonen, der de "knuste" stenen manuelt, måtte jeg gå med dren/stent i flere uker og sile urinen min (veldig artig i siste trimester). Fordelen med hele denne "smertehistorien", er at da jeg til slutt skulle føde, merket jeg ikke noe som helst før veslesnupp kom i underbuksen. Ante ikke at småvondtene i magen kunne være rier :-) (og det var ikke en gang første fødsel). Håper for din del det ikke er nyresten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå