Gå til innhold

Cherrox er visst dumt i sørpeføre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnehagen har mast om at alle barna skal/bør ha cherrox (mine har hatt det der hele vinteren)... I går og i dag har det vært + 3 grader og sørpeføre, men for andre dag på rad plukker jeg opp tre barn med pisse våte bein. Blir visst nødt til å gjemme vinterskoene deres (som kan være greie å ha der ei stund til) slik at det ikke finnes alternativer. Trodde det ikke skulle så høye IQen til å skjønne slapseføre = cherroxvær :-/

Sånn, da var den frustrasjonen fått utløp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde si dette i bhg istedenfor her:)

Skrevet

Det er gjort både i dag og i går. Jeg er ikke den eneste som har luftet frustrasjon over barnehagen her inne, Føles godt å ha et sted og ventilere når bhg. tilsynelatende ikke tar lærdom allikevel...

HI

Skrevet

Når de ansatte er så utenksomme ville jeg nok satt vinterskoene i biln de dagene det er sørpe slik at de ikke har noe valg :)

Skrevet

Nei det å gi beskjeder til barnehagen er ikke alltid like enkelt, forsøkt det jeg å, men da gjaldt det ute dress. Kan dere være snille å bruke den med strikk under bena og gummi i rompa? Men nei, vi tar den utslitte som henger bak den. Håpeløst innimellom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...