Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Barnehagen har mast om at alle barna skal/bør ha cherrox (mine har hatt det der hele vinteren)... I går og i dag har det vært + 3 grader og sørpeføre, men for andre dag på rad plukker jeg opp tre barn med pisse våte bein. Blir visst nødt til å gjemme vinterskoene deres (som kan være greie å ha der ei stund til) slik at det ikke finnes alternativer. Trodde det ikke skulle så høye IQen til å skjønne slapseføre = cherroxvær :-/ Sånn, da var den frustrasjonen fått utløp
Vogndilla Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Kanskje du burde si dette i bhg istedenfor her:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Det er gjort både i dag og i går. Jeg er ikke den eneste som har luftet frustrasjon over barnehagen her inne, Føles godt å ha et sted og ventilere når bhg. tilsynelatende ikke tar lærdom allikevel... HI
Love my kidz Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Når de ansatte er så utenksomme ville jeg nok satt vinterskoene i biln de dagene det er sørpe slik at de ikke har noe valg
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Nei det å gi beskjeder til barnehagen er ikke alltid like enkelt, forsøkt det jeg å, men da gjaldt det ute dress. Kan dere være snille å bruke den med strikk under bena og gummi i rompa? Men nei, vi tar den utslitte som henger bak den. Håpeløst innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå