Gå til innhold

smertestillende for livmoren


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal fjerne hormonspiralen i morgen, noe jeg gruer meg veldig til.

finns det noe smertestillende for livmoren ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ibux før du drar til legen. Men mest sanns vil du merke omtrent ingenting

Skrevet

Ta en ibux før du drar til legen. Men mest sanns vil du merke omtrent ingenting

Jeg kjøpte zyrtec, som er smertestillende for livmoren, håper det hjelper ;)

HI

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Paracet får man mot etterrier på sykehuset hvertfall så regner med du kan bruke det =)

Skrevet

Zyrtec, allergimed?

haha, nå blander jeg her :P

mente selvfølgelig ibuprofen :)

HI

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen fra sykehuset, kjente virkelig ingenting! :)

alt gikk bra, bortesett fra at jeg var hos verdens sureste kjerring.

hu sa`` hvorfor har du ikke fjerna denne hos din fastlege?!!!!

skikkelig gretten var hu, menmen , nå er det gjort :)

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen fra sykehuset, kjente virkelig ingenting! :)

alt gikk bra, bortesett fra at jeg var hos verdens sureste kjerring.

hu sa`` hvorfor har du ikke fjerna denne hos din fastlege?!!!!

skikkelig gretten var hu, menmen , nå er det gjort :)

 

Jeg har lurt på hvordan og hvor jeg skal få fjernet spiralen min. Jeg kan ha den i ett år til. Forsto det slik på legen min at jeg ikke kunne fjerne den hos henne, men hos en gynekolog.

Henviser legen da eller må man finne noen selv?

hvorfor fikk du gjort det på sykehuset?

 

Du får unnskylde spørsmålene men jeg lurer og har ikke vært hos legen på aldri så lenge så får ikke spurt der.

Vet heller ikke om jeg skal sette i en ny eller gå for sterilisering.

Skrevet

Jeg fjernet min hos fastlege. Om dy skal sette inn ny er det bedre å gå til gynekolog. Du får henvisning fra fastlegen din

Skrevet

Da var jeg hjemme igjen fra sykehuset, kjente virkelig ingenting! :)

alt gikk bra, bortesett fra at jeg var hos verdens sureste kjerring.

hu sa`` hvorfor har du ikke fjerna denne hos din fastlege?!!!!

skikkelig gretten var hu, menmen , nå er det gjort :)

 

Jeg har lurt på hvordan og hvor jeg skal få fjernet spiralen min. Jeg kan ha den i ett år til. Forsto det slik på legen min at jeg ikke kunne fjerne den hos henne, men hos en gynekolog.

Henviser legen da eller må man finne noen selv?

hvorfor fikk du gjort det på sykehuset?

 

Du får unnskylde spørsmålene men jeg lurer og har ikke vært hos legen på aldri så lenge så får ikke spurt der.

Vet heller ikke om jeg skal sette i en ny eller gå for sterilisering.

 

Du får henvisning fra legen :)

jeg gjorde det på sykehuset fordi jeg føler meg tryggere når en gynekolog gjør det, enn fastlegen ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...