Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 jeg skal fjerne hormonspiralen i morgen, noe jeg gruer meg veldig til. finns det noe smertestillende for livmoren ?
HH72 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Ta en ibux før du drar til legen. Men mest sanns vil du merke omtrent ingenting
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Ta en ibux før du drar til legen. Men mest sanns vil du merke omtrent ingenting Jeg kjøpte zyrtec, som er smertestillende for livmoren, håper det hjelper HI
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Paracet får man mot etterrier på sykehuset hvertfall så regner med du kan bruke det =)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Zyrtec, allergimed? haha, nå blander jeg her mente selvfølgelig ibuprofen HI
silje1989 Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Da var jeg hjemme igjen fra sykehuset, kjente virkelig ingenting! alt gikk bra, bortesett fra at jeg var hos verdens sureste kjerring. hu sa`` hvorfor har du ikke fjerna denne hos din fastlege?!!!! skikkelig gretten var hu, menmen , nå er det gjort
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Da var jeg hjemme igjen fra sykehuset, kjente virkelig ingenting! alt gikk bra, bortesett fra at jeg var hos verdens sureste kjerring. hu sa`` hvorfor har du ikke fjerna denne hos din fastlege?!!!! skikkelig gretten var hu, menmen , nå er det gjort Jeg har lurt på hvordan og hvor jeg skal få fjernet spiralen min. Jeg kan ha den i ett år til. Forsto det slik på legen min at jeg ikke kunne fjerne den hos henne, men hos en gynekolog. Henviser legen da eller må man finne noen selv? hvorfor fikk du gjort det på sykehuset? Du får unnskylde spørsmålene men jeg lurer og har ikke vært hos legen på aldri så lenge så får ikke spurt der. Vet heller ikke om jeg skal sette i en ny eller gå for sterilisering.
#Ariadne# Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Jeg fjernet min hos fastlege. Om dy skal sette inn ny er det bedre å gå til gynekolog. Du får henvisning fra fastlegen din
silje1989 Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Da var jeg hjemme igjen fra sykehuset, kjente virkelig ingenting! alt gikk bra, bortesett fra at jeg var hos verdens sureste kjerring. hu sa`` hvorfor har du ikke fjerna denne hos din fastlege?!!!! skikkelig gretten var hu, menmen , nå er det gjort Jeg har lurt på hvordan og hvor jeg skal få fjernet spiralen min. Jeg kan ha den i ett år til. Forsto det slik på legen min at jeg ikke kunne fjerne den hos henne, men hos en gynekolog. Henviser legen da eller må man finne noen selv? hvorfor fikk du gjort det på sykehuset? Du får unnskylde spørsmålene men jeg lurer og har ikke vært hos legen på aldri så lenge så får ikke spurt der. Vet heller ikke om jeg skal sette i en ny eller gå for sterilisering. Du får henvisning fra legen jeg gjorde det på sykehuset fordi jeg føler meg tryggere når en gynekolog gjør det, enn fastlegen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå