Gå til innhold

Livlig lite nurk som forstyrrer nattesøvn!


juniblomst

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det andre som sliter med et veldig livlig lite nurk i magen når dere skal sove på natta?

Ofte sovner jeg ikke før i fire-tida på natta, og jeg må legge meg i fosterstilling og vugge på barnet for at det skal roe seg!

Er det andre som opplever det?

 

Slik var det med mitt forrige barn som holdt et sirkus uten like der inne om natta, og da hun kom til sov hun hele natta fra hun var 2 mnd. gammel...Rart det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sover (er rolig) han hele natten, men når han våkner om morgenen nytter det ikke for meg å prøve å sove videre da er det bare å stå opp:) Håper det fortsetter slik etter han er ute og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det action hele døgnet, men jeg er så sliten at jeg sovner fordet! Et par vekkinger i løpet av natta, men synes bare det er koselig å kjenne liv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her er veldig aktiv både før jeg skal sove og når jeg våkner ;) Koselig å kjenne liv da :) Har enda ikke vært så ille at jeg sliter med å sovne på kvelden da jeg er helt utslitt pga diverse vondter. Men kan se for meg at det snart vil bli litt forstyrrende ja ;) Søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv liten kar i magen min også, han holder det gående til jeg sovner, men blir ikke forstyrret, syns det er så herlig å kjenne at han er der:)Og det første jeg kjenner når jeg våkner er lillemann igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelivlig liten krabat i magen her også, trenger bare å ligge litt inntil mannen om kvelden så merker han det sparker mot magen/siden sin:) Men jeg har ikke problemer med å sovne pga. det. Sliter mer med diverse vondter når jeg blir liggende utover natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi...ja samme her. Jeg har en liten fotballspiller i magen min ♥ Han danser samba på blæra mi flere ganger hver natt, så jeg må opp minst 2 ganger :) Men moro å kjenne at sparkene blir mer og intensiver hver dag ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tror pjokken tror at han selv er en pingpong-ball, spesielt om nettene.. Ekstremt aktiv når mor skal slappe av, og blæra mi er en populær hoppepute.. Men jeg elsker det, de dagene jeg ikke er møkklei av å gå gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

 

Her har det bare blitt mer og mer liv på natta, og forleden natt sov jeg nesten ikke for han romstrerte veldig der inne.

 

Jeg er vanvittig lykkelig for alle spark og bevegelser jeg kjenner fra ham, men akkurat den natta ble det slitsomt mye ;)

 

Er nok en fotballspiller på gang her og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...