Gå til innhold

Caremaxx doppler


chd1989

Anbefalte innlegg

jessda, nyskjerrigheten tar overhånd selvom folk skriver mye forskjellig;) Kjøpte altså en sånn i dag... men jeg skjønner ikke en dritt. Mulig jeg er dum, men altså. Hvor vanskelig kan det være å slå den på? Kjøpte den på teknikmagasinet. Følger med et headset og en annen ledning som jeg går utifra skal i pcen..åpner pakken og det står det skal følge med batteri, men ligger ingen batteri i pakken så går utifra at det er inni. men om det er plast ellernoe rundt vet jeg ikke, for jeg får jo ikke til å åpne den! Ser jo ikke ut som den skal kunne bli åpnet heller! Kjenner hormonene tar overhånd også for denne greia var bare teit! BLIR SINT på ting som ikke samarbeider. noen som har ett triks? skal man bruke kjøkkenkniv for å åpne eller? er det det som er meninga! har vurdert faktisk. haha åhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dumt spm. men jeg har lånt samme doppler av en venninne og er 11+5 uker på vei, men finner ikke hjertelyd. Hvor leter dere? hehe

Mellom skambein og navvel og hvor langt utover på siden?

hehe, jeg er ikke dum, jeg vet hvor livmoren er, men jeg vet ikke hvor stor livmoren er på dette tidspunktet og hvor stort område den dekker og småen er jo meget liten enda og ikke så lett å finne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 14 nå. Har alltid hatt problemer med å finne hjertelyden,men etter 20 minutters leting er den der... Og min lille spire ligger rett ved siden av skambeinet på venstre side.Trodde den skulle ligge lengre oppe da...menmen,bare hjerte slår så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, jeg må le litt, for da tror jeg jeg må prøve igjen, bare "lill" lengre nede LOL!

Jeg hadde doppler med førstemann også, men den kjøpte jeg ikke før jeg var i uke23 eller noe, og da kunne jeg selvfølgelig finne den fint.

Har lånt bort min egen doppler til en venninne som også er gravid, venter på å få den igjen for den er jeg hvertfall 100% sikker på at jeg bruker riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...