Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har blitt invitert til et 40års lag til en venn. Etter invitasjonen viser det seg at vennen egentlig ikke er så veldig vennlig allikevel. Nå har jeg blitt invitert til et annet lag samme helgen som jeg heller vil delta på, kan jeg avlyse 40 årslaget? Si at noe kom opp?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Livet er for kort til å skulle delta på ting man egentlig ikke har lyst til. Avlys du og dra heller på den andre festen. Det hadde jeg gjort
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Selvfølgelig kan du det. Og om første vennen skulle få høre at du gikk på en annen fest isteden og konfronterer deg med deg sier du ganske enkelt at du fikk to innbydelser for samme dag og ble nødt til å prioritere
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har egentlig takket ja til 40 årslaget, ønsker ikke å gå i en konfrontasjon med denne "vennen" for det blir et styr uten like. Klarer ikke å få med meg begge heller... Ahhh, luksusproblem... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå