moota m storebror&lillebror Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Eller den er jo fremdeles samme str. hehe men jeg har gått ned i vekt og nå er den ganske løs og jeg er redd jeg kan miste den. Går det an å ta inn ringen en str.? Føler jeg har hørt om dette..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Ta den med til gullsmeden så fikser de den sånn at den passer deg, jeg måtte også gjøre det da jeg ble fridd til rett etter fødsel og mistet mye vekt de kommende månedene
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Det ener jeg på at du skal kunne gjøre ja.. eller er det bare ut man kan ta den.. ?
☆☆☆ Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Ringer kan justeres både ut og inn hos gullsmeden. Ei jeg kjenner fikk ringen sin mens hun var gravid og har måttet ta den inn to ganger i etterkant. Håper min ikke blir for stor, jeg var vel ca 4 mndr gravid da jeg fikk den. Enkelte dager er den litt løs, andre dager er den noe trang...
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Jeg måtte ta inn min 2 str. jeg Eneste som vaR dumt var at mønsteret i ringen ble litt annerledes
3 små skatter Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Samme problem her, går for tiden med forlovelsering og giftering på langemannen, venter med å ta inn ringene i tilfelle jeg blir tykkere utover i svangerskapet
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2012 Ok tusen takk for svar Må/bør jeg gå der jeg kjøpte ringene eller kan jeg gå hvor som helst?
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2012 Ok tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå