Gå til innhold

Facebook på mobil


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man gjør det og kan forklare meg det? Koster det når man skal bruke facebook på mobilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er koblet opp til et trådløst nettverk så koster det ingenting. bruker du mobilnettet så kan det fort bli dyrt, men det avhenger veldig av abonnemanget ditt.

 

 

Du laster ned en app, logger deg inn.

Skrevet

Hvordan tlf har du? På iPhone går du på app store og søker opp facebook og laster ned.

Facebook er jo som en hvilken som helst annen nettside, så det koster å bruke fb. Om du ikke har abonnement som inkluderer nettbruk eller er påkoblet wifi.

Skrevet

Du skaffer deg en app, på app store for iPhone, market for android.

 

Jeg er altfor gjerrig til å surfe på mobilnettet, og kobler aldri til internet med annet enn wifi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...