Gå til innhold

12. uke<3


chd1989

Anbefalte innlegg

12 uker i dag :D Trodde jo aldri at den dagen skulle komme, men den kom fort! og nå får man nesten litt panikk for at det straks er 2.trimester og hvis det går like fort, så er det jo plutselig september :P Skal ikke være bekymringsfritt å være gravid hvertfall ;) Gleder meg til å se magen vokse ..

fått høre en hjertelyd på 140 slag i minuttet i dag <3 Lykke..

 

Lykke til til dere andre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer =D Det går som regel tregt i starten og slutten, og ukene i 2 trimester går som regel fort =)

 

Skal på første kontroll idag.. er 11+0 idag.. gleder meg også til å høre nurket for første gang.. har ikke hørt h*n enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Gleder meg til å følge etter. Er 10+1 idag.. Superengstelig denne gangen, så gleder meg for hver dag som nærmer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker i dag :D Trodde jo aldri at den dagen skulle komme, men den kom fort! og nå får man nesten litt panikk for at det straks er 2.trimester og hvis det går like fort, så er det jo plutselig september :P Skal ikke være bekymringsfritt å være gravid hvertfall ;) Gleder meg til å se magen vokse .. fått høre en hjertelyd på 140 slag i minuttet i dag <3 Lykke.. Lykke til til dere andre <3

 

Gratulerer! men kan jeg spørre om når du har termin? Hvorfor jeg lurer er at jeg selv har termin den 15. sept. som både jordmor, gyn og fastlege er enig i, men de sier forskjellig når jeg skifter uke. Noen sier tirsdag og andre torsdag. Spilller jo ingen stor rolle, men jeg lurer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten på kontroll imorgen, det er kansje litt tidlig å høre hjertelyden da?

 

 

legen min sa det er veldig forskjellig når man kan høre den, og forberedde meg på at det var ikke sikkert i det hele tatt at han fant den når jeg var der, og da var jeg 11+2. Men han fant den! så vil tro det er et håp men man skal ikke være urolig hvis man ikke finner den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 uker i dag :D Trodde jo aldri at den dagen skulle komme, men den kom fort! og nå får man nesten litt panikk for at det straks er 2.trimester og hvis det går like fort, så er det jo plutselig september :P Skal ikke være bekymringsfritt å være gravid hvertfall ;) Gleder meg til å se magen vokse .. fått høre en hjertelyd på 140 slag i minuttet i dag <3 Lykke.. Lykke til til dere andre <3

 

Gratulerer! men kan jeg spørre om når du har termin? Hvorfor jeg lurer er at jeg selv har termin den 15. sept. som både jordmor, gyn og fastlege er enig i, men de sier forskjellig når jeg skifter uke. Noen sier tirsdag og andre torsdag. Spilller jo ingen stor rolle, men jeg lurer =)

 

jeg har termin 14. september :) har egentlig ikke peiling på det med når man skifter uke osv, jeg har bare alltid gått utifra den dagen det stod på terminkalkulator at jeg gikk over til ny, og når jeg var ho lege og gynekolog så sa de det samme. :) er vel noe med hvor lang syklus du har og sånt også, men jeg ville jo tippa at du gikk over til ny uke i morgen siden jeg er 12 i dag! men jeg er jo ingen ekpert..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...