Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Jeg er gravid for 3. gang, og føder i juni. Har to barn fra før, og klarte meg fint uten noen form for smerte lindring, annet enn lystgass. Men denne gangen lurer jeg på å prøve epudural. Noen som har noen erfaringer med det? Positive og negative?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Første gangen jeg hadde epidural mistet jeg følelsen fra livet og ned, og klarte ikke røre meg. Virket bare i en halv time, så hadde egentlig tenkt å prøve uten denne gangen men etter 16 timer kastet jeg inn hpndkleet! Var helt i himmelen deiligste opplevelsen i mitt liv untatt å se og holde barna mine Såklart fikk sovet, og når riene sakte men sikker overtok igjen var jeg klar til ny kamp
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Epidural er som å komme til himmelen Men du må jo ha behov for det. Min andre fødsel var en søndagstur i forhold til første, så fikk ikke og ville ikke ha epidural da. Men herreguuuuud så deilig de var å få under første fødselen! Bare pluss, ingen minus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå