Gå til innhold

Flere som har det slik?


lovelyme

Anbefalte innlegg

Uff litt ekkelt men jeg plages med endel utflod og lurer på om det et flere som har det slik? Har kommet og gått litt men stort sett hver dag og blir frytelig stressa av det, ikke noe skummel farge på det men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mye utflod.. noen dager må jeg skifte truse i løpet av dagen fordi den er heilt våt.. :( men det er hvist ganske vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ja jeg bruker tynne truseinnlegg for blir så stressa av den våte følelsen.. Var ikke sånn første graviditeten men så kan vel også slike ting variere.. Blir helt tullete i hodet av å være i 1trimester! Heldigvis bare to uker igjen;) men hvert toalettbesøk er jo litt stressende.. "godt" å høre at flere har det likt..

Endret av lovelyme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke jeg heller men de er veldig tynne og små da så bedre enn ingenting. Gleder meg til jeg har passert 12 uker så nervene kan roe seg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, truseinnlegg er mye bedre å gå med enn en gjennomvåt truse.. huff.. får grøssninger av tanken.. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt! Det tyder bare paa at gravidhormone er i kroppen. Like vanlig som kvalme osv..mann foler seg bare litt ekkel:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...