Gå til innhold

Dere som har fått barn igjen med ny mann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn fra før, som han er fantastisk mot. Han har ingen selv. Vi har bodd sammen i snart et år. Nå er jeg gravid, ikke helt etter planen, men vi er glade begge to.

Er jeg unormal, som synes det er litt skummelt med enda en far i bildet? Jeg er sikker på han, sikker på forholdet, men jeg plages av tanken "tenk hvis han finner en annen, eller ikke vil mer etter noen år", så er jeg alene med to barn.

Tenkte dere slik? Hvor lang tid gikk det før dere ble gravide? Og hvordan er det med barnet dere hadde fra før? Gikk det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Jeg er forlatt og venter nr to med samme mann. Det er greit, jeg ønsker dette barnet av hele mitt hjerte. Men jeg er ikke sikker på om jeg er ferdig med å få barn, og jeg har jo lyst på en ny mann:) Jeg tenker en del på hvis jeg skulle få en ny mann, ble gravid og så bli alene igjen... Det er en fryktelig tanke. Men satser da på at denne fiktive framtidsmannen som evt forlater meg stiller opp :) Faren til barna mine ønsker ikke samvær. Så jeg mener at du er helt normal:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...