Gå til innhold

Gull Adam, Gullvekten etc..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som noen gang har prøvd det?

Er det seriøse greier?

Jeg har litt ringer og sånn fra tidligere kjærester som jeg ikke har noe behov for å beholde, og hadde egentlig tenkt å smelte det om til noe annet, men så så jeg annonse for dette.

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg sendte faktisk inn noe i begynnelsen av forrige uke og allerede på fredag fikk jeg oppgjøret. Mer enn jeg hadde håpet på :)

Jeg brukte gullvekten.no

Skrevet

Hvor mye sendte du og hvor mye fikk du for det ? :P

Skrevet

forbrukerinspektørene hadde en episode om dette som anbefaler dem som gir best pris. men seriøse er de nok alle sammen.

Skrevet

Hvor mye sendte du og hvor mye fikk du for det ? :P

Jeg hadde 10,6 gram med 14 karat og 7,6 gram med 22 karat. Fikk rett over 3000 kr :)

Skrevet

Jeg har en giftering i hvitt gull som jeg vil bli kvitt. Er det noen vits i å selge den?

Skrevet

Ok, så interessant.

Det virker liksom bare litt skummelt å sende det fra seg, men får kanskje gi det en sjangse. Teit å ha alle disse ringene studd nedi kjøkkenskuffen, hvis de er verdt noe.... Takk for svar alle sammen :-)

Skrevet

Ok, så interessant.

Det virker liksom bare litt skummelt å sende det fra seg, men får kanskje gi det en sjangse. Teit å ha alle disse ringene studd nedi kjøkkenskuffen, hvis de er verdt noe.... Takk for svar alle sammen :-)

Akkurat det jeg tenkte, men det sendes på sikker måte og man får kvittering på at man har sendt pakken.

Jeg fikk mail hos de med en gang de fikk pakken fra meg og igjen to dager senere med vedlegg for oppgjøret.

Jeg syns de var veldig kjappe og sikre.

Så faktisk ingen ting å være redd for :)

Skrevet

Kontakt KA Rasmussen på Hamar - de tar imot gull til mye bedre pris. Hamar Arbeiderblad hadde en runde der de fikk tilbud fra fire ulike gullkjøpere - KA Rasmussen var desidert best!

http://www.ka-rasmussen.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...