Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hvor rask kan man få noe støpt om? Jeg har et gull armebånd jeg gjerne vil støpe om til to helt enkle ringer. Finnes det noe som helst sjanse å få gjort dette på et døgn i oslo? Og hva slags pris sjikte må man forvente på å gjøre noe sånt?
LoveDove Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 ETT døgn?! Nei, det kan jeg ikke forestille meg. Men ta kontakt med en gullsmed (ikke en av kjedene) for å høre angående pris.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 regna med det ja hahaha. Vel fant plutselig ut at jeg kan tenke meg å fri 29 og da vil jeg i såfall ha ringer. :-P finnes det noe gullsmed i oslo som ikke er kjede da?
LoveDove Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Ligger en ved Kirkeristen, tror den heter Esaias. Den har jeg hørt mye bra om. De har gullsmeder på stedet som gjør den typen ting. Er det helt avgjørende at de er laget av ditt armbånd da? For hvis ikke kan du selge armbåndet (mange firmaer som kjøper gull om dagen) og kjøpe gullringer. Da er det gjort på et blunk. Men hvis symbolverdien er viktig så funker jo ikke det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 ingen som har e bra gullsmed å anbefale i nærheten av løkka?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 oj LoveDove så ikke posten din i stad jeg! Det var kanskje et god tips ja. men vil det ikke uansett vært "billigere" å støpe om det man har?? ikke at det trenger å være så innmari billig altså, men har egentlig ikke råd tl noen ringer og vet liksom ikke hvor mye det er verd det armbåndet selv om det er gull! Symbol verdien er si såfall kun for meg selv og ikke noe kjæresten har glede av eller behov for å vite...så... hm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå