Gå til innhold

Hva fikk ditt barn i to års gave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En større dyne. Fordi det trengte hun. Tror aldri jeg har kjøpt leker hverken til bursdag eller jul. Likevel har hun nok leker, fordi hun får av andre!

Jeg må rett og slett bruke anledningen til å kjøpe noe hun trenger.. I hvert fall nå når hun ennå er så liten at hun ikke helt forstår og kan ønske seg selv

Skrevet

her hadde vi spleiselag. en skikkelig tråtraktor med diverse utstyr.blant annet tømmerhenger, vanlig henger, frontlaster og graver bakpå. som var storstas. noe han kommer til å ha nyette av i flere år.

åsså fikk han juniordyne og pute med sengetrekk.

Skrevet

Dukkehus med dukker og stæsj av besteforeldrene (de spleisa)

jakke, støvler og dvd med Mikke (favoriten) av oss.

Leker av venner. (Hadde et miniselskap med 5 unger i nabolaget, 6 unger totalt og 4 mammaer. Pappaene evakurte.)

Skrevet

Massey Ferguson-traktor (altså, lekevarianten, en fin liten sak til 229 på lekebutikken)! Har er superopptatt av alle slags kjøretøyer.

Skrevet

Om jeg husker rett fikk første og tredjemann trehjulsykkel.

Andremann fikk tråtraktor og fjerde fikk lekekjøkken.

Gode investeringer alle sammen, vi er mye ute og sykler siden vi bor i en asfaltert blindvei uten andre biler enn våre, og lekekjøkkenet blir brukt hver eneste dag :)

Skrevet

Han fikk sparkesykkel, litt duplo og noe klær.

Skrevet

Trehjulsykkel, akebrett med ratt og leker. Vi ( foreldrene) skal kjøpe huskestativ til våren

Skrevet

Vi kjøpte malesaker med ark i forskjellige farger + malefrakk. Har aldri sett en så fornøyd og takknemlig toåring :) Stor stas!

Skrevet

Hun får balansesykkel:-) Til jul fikk hun en bok til 100 kroner, den er kjempepop:-)

Men sier som noen andre her at det er en god tid å kjøpe inn nødvendigheter, de skjønner jo ikke så mye om det å ønske seg ting.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Trehjulssykler. Men hadde jeg visst dengang, det jeg vet nå, så skulle de fått balansesykler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...