Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har begynt å smake på det å prøve nettdating. Hvordan er det? Er det slik at det stort sett er menn som er ute etter ONS, eller er de fleste ute etter å finne en kjærste og på sikt noen å dele livet med? Finnes det noen nettsted som har mer seriøse datere enn andre? Hva legger dere ut av informasjon? Hvilken type beskrivelse legger dere inn osv. Jeg er helt blank i både nettdating og dateing generelt. Jeg ble sammen med min eks når jeg var 18 år for 11 år siden. Det er nå gått 6 mnd siden bruddet og jeg lurer på å prøve ut dette siden jeg har begrenset mulighet til å treffe noen som en travel alenemor med hovedomsorgen og full jobb
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg traff min forlovede på møteplassen.com. Anbefales! Jeg skrev litt om mine interesser, hva jeg så etter hos en fremtidig kjæreste osv. Jo klarere du er i beskrivelse, jo lettere er det og automatisk få luka ut de som absolutt ikke er noe for deg.. Det er nok mange som er ute etter ONS. Men opplevde på den tida jeg var der at det var mange som faktisk så etter noen og dele livet med Prøvdeg fram!
leloco Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har bred erfaring med nettdating Første karen jeg møtte på nett endte jeg opp med å kjøpe hus sammen med, og vi holdt sammen i lang tid Når det ble slutt med han, så prøvde jeg meg igjen, men da var det jeg som var på utkikk etter ONS, og det fikk jeg jo Tok med en pause på noen år, og lagde en profil på en datingside og endte opp med å møte en fantastisk kar som jeg nå har barn med Så via nett kan man få hva enn man søker
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Jeg meldte meg inn på sukker, og neste gang jeg logget inn hadde jeg fått melding med spørsmål om blinddate... Hadde ikke lagt til noe beskrivelse eller noe... Ble skeptisk med en gang jeg... Og tørr ikke gå inn der igjen for jeg tørr ikke svare, hehe Men det er kanskje bare jeg som er veldig pysete... Må vel egentlig bare kaste seg ut idet og ikke være redd for nye ting tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå