Gå til innhold

Knapt to uker frisk - så kom vannkoppene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to kraftige runder med ørebetennelser, feber osv, var jenta vår endelig frisk og vi har vært på jobb i to hele uker!

MEN i dag kom vannkoppene... da ryker resten av sykedagene våre ja :( :(

Flere som har få sykt barn dager igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i akkurat samme båt.. Vannkoppene kom på søndag her, så nå blir det vel en god uke hjemme.. Far har syv dager, så nå er det hans tur...

Skrevet

hehehe.. sånn er det med barn ;)

Søsteren har tre stykker fra 6 år og nedover, og der har de faktisk vært syke siden januar ;) Også vannkopper. Influensa, feber og gudene vet hva de har hatt ;)

De skal være glade for at de har pensjonerte og friske besteforeldre i nærheten, ja :) Eller så hadde de vel ikke vist seg på jobb i år ;)

Trøst deg med at det går over. Det er alderen, og de trenger det for immunforsvaret. Så kommer der mange år uten noe særlig annet enn forkjølelse, og en og annen omgangssyke :) Der er jeg nå. Jeg har selv sittet omtrent isolert i over 2 måneder, med barn som fikk halsbetennelse, influensa, halsbetennelse, influensa og så avsluttet med siste halsbetennelsen... Da ble JEG syk..... Så det varte vel i ca 2,5 mnd, og ungen fikk ikke feiret bursdagen i barnehagen, engang. Men det var eneste gangen alt kom på en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...