Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Ligger rett ut med feber(som jeg sjelden har når jeg er syk) og tett og hoster hele tiden.Føler meg helt elendig.Er det influensa eller er det forkjølelse tro...vurderer legevakta i morgen , men er det virus blir det jo ikke gjort noe...
Himmel og hav Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Ja, influensaen er her. Vi har den i huset...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Høres på en prikk ut som influensa, ja. Belag deg på noen dager med samme allmenntilstand som du har nå. Lån gjerne bort noen unger hvis det er nødvendig. God bedring!
Miss Dynamite Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 desverre... 3åringen har hatt feber i flere dager med hoste og hele pakka, det kom raskt til meg og min mor, med feber konstant, og en veldig sår hoste. kjempe vondt i brystet når jeg puster. Himmel!!! Jeg aner ikke hvordan jeg skal unngå at gutten på 10 mnd får det han er allerede snørrete men.. HATER sykdom som aldri blir borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå