Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Er det noen her som liker hvit stil, og kan gi meg noen tips? Er "latte" og "lys antikk" den samme fargen? Hvordan blir latte på en vegg til eggehvite lister? Noen har dette og kan legge ut bilde? hvilken farge burde jeg velge, da jeg liker hvit stil? dvs lyse møbler, hvitt, sølv osv:) Håper på tips!
babynren Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Vet ikke helt om de to er samme farge, men vi har "eggehvit" på veggene og helt hvit i tak og gulv og er kjempefornøyd Vi har også eggehvite lister, bare i en annen glansgrad. Lykke til med valget:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Vet ikke helt om de to er samme farge, men vi har "eggehvit" på veggene og helt hvit i tak og gulv og er kjempefornøyd Vi har også eggehvite lister, bare i en annen glansgrad. Lykke til med valget:) tusen takk for tips:) men jeg er redd at eggehvit blir litt for hvit eller gul..er den gul? lurer på hvordan latte er, om den er litt grått i??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Hei Latte skimter i brunt og er en varm farge, mens lys antik skimter i grått (veldig lite grått i) og er en kaldere farge. Fine begge to. Personlig liker jeg best varmearger som latte. Jeg synes at begge fargene går fint til eggehvite lister. Lykke til med valget
Hubro :) Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Vi har latte på veggene i stua, på kjøkkenet og i gangene, og hvite lister. Fornøyd med dette Ellers er jeg veldig glad i å ha mye å velge i når det kommer til duker, gardiner, putetrekk, blomsterkrukker og diverse pyntesaker. Kan bytte flere ganger i året og liker at tingene matcher
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 takk for svar! er noen av dere kjent med fargen Visjon? hvordan er den?
MajaKaja Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Latte er litt for mye gult i etter min smak. Vi har d i stua vår og alt av møbler går i brunt/beige. Litt lei så om jeg hadde fått gjort om på det hadde jeg malt veggene i en mindre gul/brun farge.. Liker lys antikk bedre, den lar seg lettere matche med "kalde" farger.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 ok, tusen takk for svar! tror også latte er litt for mye gult i for meg..
Gjøkeredet③ Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Jeg fikk tips om en farge som heter "hvit lin", den så veldig fin ut Den skal testes ut her
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Mange sier hvit lin, og det ser ut til å være en nydelig farge! Men er ikke den mørkere enn latte da? Jeg vil helst ha det veldig lyst..heller ikke store foskjellen fra latte, vil bare slippe gulskjæret :/ vanskelig altså.
babynren Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Mitt råd er å ta en farge som er hvitest mulig, da fargen gulner/mørkner etterhvert uansett. Det er vel litt gulskjær i eggehvit, men ikke mye. Hadde jeg valgt her og nå ville jeg hatt helhvitt over alt
karen83 Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Chi er også veldig fin,denne har vi i stua http://m.klikk.no/bonytt/oppussing/article620366.ece
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #15 Skrevet 28. februar 2012 ja, den gjør jo det.. jeg elsker den hvite stilen. alt av interiør er i lyst og sølv.. men er samtidig redd at det blir FOR hvitt om jeg tar veldig hvit.. har sjekket hvit lin, den er nydelig, men litt for mørk for meg i ei stue, men jeg skal ha den på et soverom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå