Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 på butikken. Sa i fra i kassen at jeg hadde funnet en penge (ikke hvor mye) og at hvis noen etterlyser pengen sin kan de ringe meg. (la igjen nr) Jeg setter en frist på 14 dager før jeg beholder de selv. hva hadde dere gjort i en lignende situasjon?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Hvilken Coop Obs da? De finnes jo over hele landet.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 tror du jeg sier det? Så hvermannsen strømmer til og sier at de har mistet 1000 kroner der.. ha ha ha!!
Gjest Morn du Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Jeg ville nok gjort det samme som deg. Fant en gang en 500 lapp. Den leverte jeg i kassa. Noen uker senere fikk jeg tilbakemelding om at jeg hadde redda dagen til vedkommende som hadde mista den:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Jeg tenker at den som sitter i kassen glatt beholder pengen selv.. Er så mange raringer omkring. Derfor la jeg igjen nr.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 Det er færre enn 30 Coop OBS-varehus i landet. Så det blir en 50-lapps investering for å skaffe seg en tusenlapp det, hvis man ringer til alle. Seriøst HI, hvor dum er du som svarer på spørsmålet til #2? Skjønte du ikke at det var ment som en spøk, med den smileyen etter?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Jeg fant en femtilapp på gulvet rett utenfor kassa i en matvarebutikk som jeg bare plukket opp og putta i lommeboka. Først tenkte jeg at kanskje jeg hadde mistet den selv også, men tror ikke det var tilfellet. I slike tilfeller så kan man jo spørre seg hvis man ikke beholder det selv, hvem får det da? Men en tanke i etterkant var om faktisk dette egentlig burde gått til butikken... det var jo inni butikken (riktignok utenfor kassa), og det som er i butikken er kanskje butikkens eiendom? Som om det ligger en penge uten navn på i huset mitt så er den min om ingen andre forteller oppriktig at de har mistet sin penge? Synes du gjorde et godt valg der HI.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Det er færre enn 30 Coop OBS-varehus i landet. Så det blir en 50-lapps investering for å skaffe seg en tusenlapp det, hvis man ringer til alle. Seriøst HI, hvor dum er du som svarer på spørsmålet til #2? Skjønte du ikke at det var ment som en spøk, med den smileyen etter? Jeg svarte da heller ikke rett, men fant bare på en butikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå