Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 På nett tenkte jeg. Jeg har sett flere bilder av en jente som gikk i parallellklassen min. Ikke akkurat overrasket. Har også sett et bilde jeg tror er av en jeg studerte sammen med. Ikke helt sikker på at det er henne, men hvis det er det er det mer overraskende.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Niks. Har sett av enkelte kjendiser, men ikke noen jeg kjenner personlig.
ellen-propellen Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Nei. Jeg har ikke for vane for å se bilder av nakne mennesker på nett.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Nei, aldri. Det kan ha med at jeg ikke leter, men mest trolig vil jeg ikke finne noe heller, om jeg hadde prøvd. Men jeg har sett mange nakne personer i jobbsammenheng. Har også vasket mange erigrerte peniser(det er ikke helt sant at alle mister ereksjonen som "hjelpesløs", uansett grunn til den hjelpesløsheten.....). Og jeg har barbert andre damer, og vasket andre damer. å jobbe i helsevesenet, gjør noe med holdninger og nysgjerrighet ang nakne kropper. Det blir liksom ikke det samme der. Og nakne kropper er noe helt annet enn seksuell tenning, altså.....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Jeg fikk engang se nakenbilde av min eks svigermor. Det ble aldri det samme igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå