Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Er jeg i ferd med å miste? Kom litt frisk blod på papiret i natt, men kanskje det bare var fra en hemoroide? Mannen måtte også bli hjemme fra jobb til morgen idag for jeg klarte ikke stå opp med barnet vårt, men har ikke kjent noe i ettermiddag
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg var også plaget av veldig sterke menssmerter helt i begynnelsen. Var ingen ting galt her, men jeg tok kontakt med lege for å bli henvist til tidlig ul, da jeg var redd for at graviditeten kunne være utenfor livmoren. Kan være greit å få det sjekket, men det ER normalt med menssmerter, altså
Mø schæl! Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Støtter hun over her. Det er HELT normalt med menssmerter tidlig i svangerskapet, jeg hadde også dette - ganske sterke også! Vondt i rygg og "sete" også, så jeg var sikker på at dette var kroken på døra... men det var det ikke. Friskt blod på papiret kan være så mangt, mest sannsynlig fra en hemorroide hvis du har dette. Hadde du mistet, ville jeg tro at det dreide seg mer om "mengder blod", altså at du på en måte ikke er i tvil. Men: jeg bestilte meg en privat ul-time i uke 8. Fikk selvsagt ikke se så mye, men et bankende lite hjerte var mer enn nok da. Så det kan være en ide, og med at det ennå vil gå en del tid før du kjenner liv! Lykke til med svangerskapet :-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå