Gå til innhold

Noen som har flauser de vil dele? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den jeg kom på nå, er så teit atte fy.. Men kansje noen kan få glede av den? Dette var på den tiden som barn ikke skulle ha mobiltelefon, men jeg hadde fått min tante sin gamle, og lånt sim-kortet til min bror, for å sende noen tekstmeldinger til ei vennine. Je var vel sånn ca 11 år tror jeg. Da jeg skulle legge denne ifra meg, på kvelden, så fikk jeg lyst til å sende ei tullemelding til et helt vilt nummer. Husker ikke hva jeg skreiv, men jeg trykka iallfall et helt tilfeldig nummer. Fikk svar om at nå var det natta, og at jeg måtte sove. Jeg fortsatte med disse tullemeldingene litt, fram til min mor kom opp og sa at jeg måtte slutte med slikt tull. Det jeg syns var rart var at hun visste at jeg sendte tullemelding, men da sa hun "du har sendt til han vi har på besøk...." Herregud, da følte jeg meg bra dum! Har forøvrig aldri gjort det igjen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde noe skikkelig flaut da jeg var 15 år...skulka skolen og hadde besøk av nabogutten, vi kjeda oss så vi satte på porno og smugrøyka...plutseli kom pappa inn døra....FLAUT!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...