Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Vi er to voksne, en baby, tre tenåringer på 13,14, og 15. Tenåringene er to jenter, og en gutt. Ville dere bestillt all inclusive eller ikke, tror bare det kommer til å gå jæ... med penger på mat, noen som har peiling ca hvor mye man kan regne med. Skal til Tyrkia.
5 søte små blir til 6 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Vi bestilte med semi inclusiv, eneste forskjellen er at det går på tidspunkter. Og det er ypperlig for da vet de at det blir ikke noe mat utenom måltidene, foruten is og drikke da. Ville absoultt satset på all inclusiv hvis jeg var deg. Peiling på pris har ikke jeg, men vi sparer enormt med penger, vi har 4 stk i alderen 5-10år og disse å spiser når de bestemmer seg for det vi regnet 1000-2000kr pr dag. inkl alt Gå får inclusiv, da vet du at mat,drikke etc er betalt. trenger bare lommepenger
Heidi <3 Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Hvis dere har planer om å spise på hotellet ville jeg gått for all inclusiv, men om det er en sånn ferie der dere skal mye ut å farte, se på ting og slik, så er det dyrer med all inclusive, for da bli det til at dere spiser mange måltid andre plasser da man ikke orker dra tilbake til hotellet for hvert måltid. så spørs hvilken type ferie dere skal på, tenker jeg.. Endret 28. februar 2012 av Heidi <3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Takk for tips, bestillte med all inclusive. På et kjempefint hotell:) Det blir nok bra. Men blir spennende å se hvordan det er å dra med en 3 mnd gammel baby...heldigvis ikke på det varmeste i Tyrkia da.
5 søte små blir til 6 Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 går bra med baby så lenge du passer på at avkjøling var i thailand med 5mnd, gikk kjempebra god tur og kos dere mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå