Gå til innhold

Lykkelig...straks 12 uker <3


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Idag var jeg hos gyn. tok ny ul og fikk helsekort.

Er 11+4, men baby så ut som 12 uker sa hun.. men endret ikke termin nå, det får de evnt. gjøre på rutineul.

Sambo var med idag og fikk se den lille aktive krabaten:) Var helt utrolig hvor mye han hadde utviklet seg siden sist ul i uke 9.

Jeg tok meg noen biter sjokolade før timen, de sier jo sukker gjør de aktive, og han snurret rundt inni der, og så nesten ut som han vinket til oss:):)

Så to små hender og to små ben. Alt så bra ut:):)

Så nå kan vi vel fortelle familien det snart.... LYKKELIG <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å så godt å høre:) jeg var innlagt rett før helgen pga hypermesis.. og da fikk jeg se en liten bamsemums som sprella rundt! var så deilig å se.. og synes også det var heilt utrolig hva som hadde skjedd på bare 2 uker.. fra en liten klump med bankende hjerte til en liten bamsemuns som svømma rundt.. er spendt på å se hvor mye forandring som skjer de neste 2 ukene.. da er jeg 12 uker og skal på foster diagnostikk! gruer meg og gleder meg samtidig.. håper babyen min er frisk og rask og har en ryggrad som er heil å fin! :D

 

Skal deff. også spise sjokolade før neste ul! :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i forrige uke, 11+6 da og det var helt magisk å se den lille med både armer og ben:) aktiv som fy så det så ikke ut som den led noen nød nei :) håper bare den fortsetter å kose sg der inne :) ska på ny ul om litt over en uke og det blir spennende :) blir grøt til middag før UL ;)

Magen min har vokst betydelig de siste par ukene og spesielt den siste og det er så herlig, er litt smålubben ifra før så er liksom litt småfeit, hehe, men det gjør iiiiiiiingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...