Gå til innhold

da kan jeg endelig snike meg inn her også :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk det bekreftet idag at jeg var gravid :) 1-2 stod det på testen :) er utrolig glad nå, men samtidig litt skjelven også. er inne i 6pp og egentlig blitt litt vane med at det ikke klaffet, så endelig gjorde det gitt :) spennende tid imøte fremover nå :) gleder meg utrolig da :) har en gutt som ble 2 år nå i februar, så har vært ille babysjuk den siste tiden, siden han begynner å bli så stor :) og nå gikk den drømmen i oppfyllelse da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattulerer:)

jeg er også nygravid her uke 4+4.. er veldi nervøs men lykkelig:)

Skrevet

Hurra, gratulerer!

Haha, ser at du er glad med alle de smilefjesene, skikkelig gladmelding :)

Skrevet

Gratulerer, så gøy :)

Skrevet

tusen takk alle sammen :) ja, ble litt mange smiletegn så jeg, men jeg har all grunn til å smile så :D

Skrevet

Min ble også 2 år nå i februar:)

Skrevet

så morro :) hvor langt er du på vei?

Skrevet

4+6:) etter kalkulatoren

Skrevet

oki :) er 4 uker etter kalkulatoren jeg da, er ille kjekt at jeg har skrevet ned når siste mens og EL var osv, for da kan man få ganske korrekt dato liksom :)

hvor i landet befinner du deg da?

Skrevet

Velkommen etter! :) Jeg fikk bekreftelsen idag jeg, der stod det 2-3.. :D Spennende dette her!

Skrevet

gratulerer masse til deg :) jaaaa, det er så utrolig spemnnende og altså :) og kan nesten ikke vente til baby-magen kommer :) vil ha den nå :P

Skrevet

oki :) er 4 uker etter kalkulatoren jeg da, er ille kjekt at jeg har skrevet ned når siste mens og EL var osv, for da kan man få ganske korrekt dato liksom :)

hvor i landet befinner du deg da?

Hedmark:) enn du?

Skrevet

holder til i østfold jeg :)

Skrevet

Jeg er også 4 uker i dag, og ble gravid i 6 pp. Litt spennende at vi ligger såpass likt mamman_til_oliver :) Har du også regnet ut termin til 6 nov.?

Skrevet (endret)

Jeg er også 4 uker i dag, og ble gravid i 6 pp. Litt spennende at vi ligger såpass likt mamman_til_oliver :) Har du også regnet ut termin til 6 nov.?

regnet ut termin til 8 november jeg da :) men det står at jeg er 4 uker da :) men er morro når det er så likt ja, helt klart :) vet du når du hadde EL? jeg hadde ihvertfall det den 14 februar :) og første dag på siste mens var 24 januar :)

Endret av mamman_til_oliver
Skrevet

12 februar her :)

Brukte CB fertilitetsmonitor for første gang denne pp. og jeg fikk MAX på dag 11-12, så jeg tipper at EL var den 12.

Jeg er førstegangs og tør såvidt tro at jeg er gravid enda. Er livredd for å begynne å blø om noen dager.. Ikm er i dag og jeg føler at jeg vandrer litt på eggeskall for jeg er så redd for å gjøre noe galt! Håper jeg klarer å roe meg litt ned når denne uken er over! :P

Skrevet (endret)

vi klarte det uten noe hjelp vi da, har vært inne på tanken å kjøpe en CB- fertilitetsmonitor, men slapp heldigvis det nå :)

det er altid veldig skummelt å være førstegangs, men det går som regel bra skal du se :) jeg var også veldig redd første gangen, enda jeg fant det ikke ut før etter jeg var over 3mnd på vei. var ikke planlagt, og hadde ikke så mye symptomer + en ganske ustabil syklus fra før på den tiden,, så når jeg fant det ut, ble jeg jo livredd for at noe var galt eller at jeg hadde gjort noe galt den tiden jeg ikke visste det. men fikk en helt perfekt og velskapt gutt :)

Endret av mamman_til_oliver
Skrevet

Jeg fant en ubrukt monitor på finn.no for 700 kr, og da klarte jeg ikke lavære å slå til ;) Synes det var veldig greit å vite når tid EL var, siden jeg ikke merker noe til det selv.

Huff! Jeg har så utrolig mange spørsmål! Når bør jeg ringe legen og avtale time? Jeg har forresten funnet ut at det koster 500 kr med tidlig UL før uke 12 her jeg bor. Vet du hvor mye en faktisk kan se rundt uke 8-9? Jeg vil så gjerne vite at det er liv der før jeg forteller det til noen! :)

Skrevet

jeg har en del av de samme spørsmålene selv, siden jeg "gikk glipp" av første del av det forrige svangerskapet. men jeg sitter faktisk og lurer på å dra ned på legekontoret etterpå og høre med de, så kan jeg kanskje få litt informasjon osv :) har så utrolig mange spørsmål så :) tror ikke man får sett så mye på en altfor tidlig UL, men tror man kan høre hjerteslag og sånn :) hjertet begynner vell å slå etter uke 6.

Skrevet (endret)

Jeg fant en ubrukt monitor på finn.no for 700 kr, og da klarte jeg ikke lavære å slå til ;) Synes det var veldig greit å vite når tid EL var, siden jeg ikke merker noe til det selv.

Huff! Jeg har så utrolig mange spørsmål! Når bør jeg ringe legen og avtale time? Jeg har forresten funnet ut at det koster 500 kr med tidlig UL før uke 12 her jeg bor. Vet du hvor mye en faktisk kan se rundt uke 8-9? Jeg vil så gjerne vite at det er liv der før jeg forteller det til noen! :)

Man ser en liten bønne med en liten flekk som blinker og det er hjertet;) var på tidlig med første.. 6pp her og

Endret av Mammatil1ermann+litenspire
Skrevet

Når tid var du på tidlig UL mammatil1ermann?

Skrevet

Jeg vil anbefale tidlig ul i uke 10. Da var jeg, og fikk se baby bevege seg og sprelle masse. Hjerterytmen er jevn og fin også da. Før uke 10 har jeg hørt at man ikke kan se ting så tydelig som man ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...