Klikk Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Hei jenter I sag fikk jeg plutselig noe som føltes som et vre/strekk/stikking i magen... Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det... Føltes som ueg beveget meg litt feil og det gjorde skikkelig vondt. Det var nesten nede ved lysken, på venstre side av magen. Og nå føles det ømt... Men ikke noen blødninger enda, dette er et par timer siden. Heller ikke vondt å ta på magen i det området... Tror dere dette bare er eb strekk i noen muskler eller har jeg grunn til bekymring? Er ca 6- 7 uker, tror jeg..... Har kjent mye rare stikkinger i det siste men ikke sånn skikkelig vondt som dette...
Klikk Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2012 Og så ser jeg at jeg har utallige skrivefeil når jeg skal kjappe meg å skrive med mobilen... men dere skjønner sikkert
nurkisimaven Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 får veldig ofte stikk i magen, men det er pga tarmene mine er full i shit og har litt mageproblemer........ Voksende livmor som presser seg frem vetu;)
Celcius73 Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Det er at livmoren vokser at du kjenner disse stikningene. Smerter spesielt på ei side, kan være det gule legemet som etterhvert blir morkaka
Klikk Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2012 Ok, da kan jeg sikkert slappe av. Var bare så kraftig...
Klar*som*et*egg Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har også hatt en del stikkinger og krampe lignende smerter nederst i magen. Ca. Uke 7-8, pluss brunlig utflod og blødninger. Var på UL i dag, 9 uker og et bankende hjerte og en vinkende hånd. Smerter og blødninger behøver ikke å bety abort. For det kan ligg igjen "gammelt" blod, som kommer ut. Og vi er ekstra skjøre der nede når vi går rundt med nurkene våre i magen. Det var det min gynekolog sa i dag. Så ta kontakt og hør med legen din, og ikke ta sorgen på forskudd. (vet at det er lettere sagt enn gjort) Lykke til :) klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå