Gå til innhold

Dra alene til Legoland med to barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann vil så veldig gjerne til Legoland i sommer og med det følger vel besøk på Lalandia + litt andre fornøyelsesparker. Jeg er alenemor og har ingen som kan reise med meg. Ungene er snart 6 og 3. å reise alene er ikke noe skremmende; det klarer jeg lett, men det å være eneste voksen kan fort legge litt begrensninger. Kan jo ikke la 3-åringen stå og vente mens jeg kjører karusell med eldstemann, f.eks.

Er det noen som har vært I Legoland og tror dere det kan funke greit å være der alene med to relativt små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vente til yngste er eldre.

Skrevet

Pga det jeg sa med karusellene, at man kanskje ikke får kjørt alt fordi en må vente? Eller fordi minstemann er for liten til å kjøre karusell? Hvis det er det siste, så var vi på flere fornøyelsesparker i fjor og hun var helt vill, så det er i alle fall ikke noe problem.

Skrevet

Jeg har vært alene på fornøyelsespark med 2 små, hvor den ene ville kjøre mer og tøffere karuseller enn den yngre. Det løste seg helt fint, jeg gjorde noen avtaler i køen og så var det vips noen villige foreldre som kunne få med seg en ekstra i sin vogn eller i nærheten av seg.

Null problem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...