Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Eldstemann vil så veldig gjerne til Legoland i sommer og med det følger vel besøk på Lalandia + litt andre fornøyelsesparker. Jeg er alenemor og har ingen som kan reise med meg. Ungene er snart 6 og 3. å reise alene er ikke noe skremmende; det klarer jeg lett, men det å være eneste voksen kan fort legge litt begrensninger. Kan jo ikke la 3-åringen stå og vente mens jeg kjører karusell med eldstemann, f.eks. Er det noen som har vært I Legoland og tror dere det kan funke greit å være der alene med to relativt små barn?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Pga det jeg sa med karusellene, at man kanskje ikke får kjørt alt fordi en må vente? Eller fordi minstemann er for liten til å kjøre karusell? Hvis det er det siste, så var vi på flere fornøyelsesparker i fjor og hun var helt vill, så det er i alle fall ikke noe problem.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har vært alene på fornøyelsespark med 2 små, hvor den ene ville kjøre mer og tøffere karuseller enn den yngre. Det løste seg helt fint, jeg gjorde noen avtaler i køen og så var det vips noen villige foreldre som kunne få med seg en ekstra i sin vogn eller i nærheten av seg. Null problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå