Magia Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Syns det er et litt komplisert navn, som ikke gir noen særlige assosiasjoner til hverken noe positivt eller negativt. Eneste jeg tenker er at jeg er usikker på om det er jentenavn eller guttenavn, og at å "dride" er å drite Sorry, ikke så glad i navnet...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 som sagt, høres ut som noen som driter med sørlandsdialekt
Gjest Antarctica Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Fint navn! Kjenner en som heter det også.
Diddels Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Tøft. Han skuespilleren som heter det er ganske kjekk også
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Er det guttenavn eller jentenavn, trodde det var jentenavn helt til noen skrev om en kjekk skuespiller her.... Jeg synes det var langt, komplisert og vanskelig. Jeg bor på toppen av det hele på sørlandet (er ikke født og oppvokst her) og her er det nok ingen som ville brukt det navnet altså. Her sier faktisk folk dride om å drite, så det kunne bli mange latterkramper over det navnet i barnehage og skole.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 Kjempefint. Vi vurderte det også. Gammelt norrønt navn. Betydningen er "ensom rytter"
bitthen Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Elsker det, synes det er kjempefint og spesielt. Men bor du på Sørlandet ser jeg ulempen..
kattemamma Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Synes egentlig det var fint og spesielt, men trodde også først det var et jentenavn! Jeg er fra sørlandet selv, så ikke finn på å bruk det om du bor der, da blir nok stakkars gutten fint mobba i oppveksten... Men ellers er det jo bare å bruke det om dere liker det navnet :-)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Hmmm...dette må jeg nok smake litt på. Men sånn med en gang jeg leste det tenkte jeg "android" som i telefonene...
Love my kidz Skrevet 27. februar 2012 #16 Skrevet 27. februar 2012 Eindride har jeg aldri hørt om, men Eine så jeg i avisa en dag her. Mye finere det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå