gullimagen Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 -Et Spesiellt navn -ikke typisk norsk -uten r - ikke enstavelses navn -jentenavn - kan godt være med litt utenlandsk klag ettersom jeg har aner fra et asiatisk land og har et litt asiatisk navn selv. Tuuusen takk for tips!! :)
gullimagen Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2012 "Hjelp meg litt med navnevalg er dere super snille " mente jeg:)
Gjest Antarctica Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Sunita Anjali Inakshi Yasmeen Nayana er noen indiske navn jeg kommer på
bitthen Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Eller Jasmin - så blir det litt fornorsket?? Kjempefint
Gjest Antarctica Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Ylajali vil jeg råde deg imot - det er et "kallenavn" på en figur i romanen Sult av Knut Hamsun. Men grunnen til at det er dårlig som menneskenavn, er at det allerede er i bruk (i Nord-Norge, der man dyrker Hamsun litt) som navn på masse andre ting. Restauranter, damekor osv.
Flate pupper Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Saima Saira Amina Salime Saima er den største innsjøen i Finland...
Gjest Antarctica Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Og Youel! (det er navnet på den kvinnelige urkraft i gnostiske skrifter)
Flate pupper Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 Og Youel! (det er navnet på den kvinnelige urkraft i gnostiske skrifter) Fikk sporenstreks assosiasjoner til Youtube nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå